וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מכבי תל אביב עשתה סיבוב מטורף, לכן זה נראה סיבוב רע שלנו"

1.1.2024 / 8:07

במכבי חיפה התאכזבו מהתיקו נגד הפועל ת"א: "ידענו שאסור לנו בכלל למעוד, אבל אי אפשר לנצח כל הזמן". דאגה מפציעת חלאילי

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

אכזבה במכבי חיפה אחרי התיקו 0:0 מול הפועל תל אביב אתמול (ראשון) בבלומפילד. בקבוצה התאכזבו בעיקר בשל העובדה שהפער ממכבי תל אביב שבמקום הראשון גדל לשמונה נקודות. "בכל עונה אחרת הסיבוב הזה היה נחשב מוצלח מבחינת צבירת הנקודות, אבל מכבי תל אביב עשתה סיבוב מטורף ולכן זה נראה סיבוב רע מאוד שלנו", אמר אחד השחקנים, "ידענו שאסור לנו בכלל למעוד, אבל אי אפשר לנצח כל הזמן. למרות התיקו והגדלת הפער העונה עוד יכולה להשתנות, אנחנו צריכים להמשיך להתמקד בעצמנו. כל עוד נעשה תוצאות טובות נהיה חזק במאבק האליפות".

אם לא די באובדן שתי הנקודות במכבי חיפה מודאגים גם מכך שענאן חלאילי, שהיה בספק, נכנס כמחליף והוחלף בעצמו לפני הסיום בגלל כאבים. חלאילי ייבדק ובחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחקים הקרובים. גם עילאי חג'ג' סובל מכאבים חזקים בבטן התחתונה ולכן נכנס רק בתוספת הזמן - במקום חלאילי. בחיפה מעריכים שמדובר רק בעומס על שריר הבטן התחתונה ושחג'ג' יוכל להיות בסגל גם למשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום רביעי.

עילי פיינגולד (מימין), עלי מוחמד, סוף פודגוראנו שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
"בכל עונה אחרת הסיבוב הזה היה נחשב מוצלח מבחינת צבירת הנקודות"/ברני ארדוב

הקשר שואו ייצא לאליפות אפריקה, שם ישחק עם נבחרת אנגולה, והוא ייעדר כמה שבועות. "אין ספק שמסיבות שונות הסגל צר מאוד", אמר גורם במועדון, "לא סתם החתמנו מהר את קינדה וסייף ואנחנו מתכננים להחתים עוד שחקנים. בסוף צריך סגל עמוק יותר".

חמזה שיבלי לא נכלל אתמול בסגל והוא מעוניין להיות מושאל כדי לקבל דקות משחק, ויש לא מעט קבוצות מליגת העל שמעוניינות בו. גם סוף פודגראנו שנכנס כמחליף מבוקש בקבוצות רבות ועשוי לעבור בהשאלה אחרי פתיחת חלון ההעברות. "יש הרבה שחקנים עם עומס אדיר", אמר גורם במועדון "הרבה מאוד שחקנים משחקים כמות משחקים לא נתפסת בצפיפות, אבל רוב הליגה באותה סיטואציה ונצטרך לדעת למצוא פתרונות".

עוד בוואלה

הפועל תל אביב עצרה את מכבי חיפה עם 0:0

לכתבה המלאה
דניל לסובוי בישראל. יחצ,
דניל לסובוי, שהגיע לישראל על מנת לבחון את הצטרפותו למכבי חיפה, התארח במסגרת הביקור בארץ, במלון דן כרמל חיפה. בתמונה עם מנכ"ל דן כרמל חיפה, בן ינובר/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully