וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ' שוחרר מאנאדולו אפס וחתם בווירטוס בולוניה

31.12.2023 / 11:54

הסנטר הקרואטי שאיבד את מקומו ברוטציה של אלופת טורקיה אחרי פציעה, הצטרף לקבוצה האיטלקית עד 2026 כמחליף לדבונטה קייקוק הפצוע

תקציר: אנאדולו אפס - דרושפאקה 78:85/ספורט1

אנטה ז'יז'יץ' נפצע ברגלו הימנית במהלך חודש נובמבר ופספס שלושה שבועות של פעילות. במהלך התקופה הזו, הוא איבד את מקומו ברוטציה של אנאדולו אפס, והבוקר (ראשון) האלופה הטורקית הודיעה על פרידה מהסנטר. מי שניצלה את ההזדמנות היא וירטוס בולוניה, שזמן קצר לאחר מכן הודיעה על החתמתו של אקס מכבי תל אביב עד 2026.

הקבוצה האיטלקית סובלת ממכת פציעות בקו הקדמי: דבונטה קייקוק וג'ורדן מיקי פצועים, אקילה פולונארה שהחלים מסרטן חזר לפני מספר שבועות, וכך למעשה נשאר רק בראיינט דאנסטון הוותיק בעמדת הסנטר.

ז'יז'יץ' בן ה-26 שיחק באנאדולו אפס בעונה וחצי האחרונות, אחרי שתיים במכבי תל אביב. עד שנפצע, בעונה הנוכחית הוא רשם ממוצעים של 8.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק. כבר במחזור היורוליג הקרוב הוא יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו בבולוניה, שמדורגת שנייה בטבלת היורוליג, לעומת אנאדולו שהתדרדרה למקום ה-14 בעקבות סדרה של ארבעה הפסדים.

שלשום צירפה בולוניה גם את הגארד ריחרדס לומאש, שהגיע ממרקזפנדי הטורקית והתאחד עם המאמן לוקה באנקי, שהדריך אותו בנבחרת לטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully