וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלפפה פוטר מהפועל פתח תקוה, שיחה ראשונית נערכה עם רפואה

12.2.2024 / 13:07

עונה לאחר שהעלה את הקבוצה לליגת העל אחרי שמונה שנים, המאמן משלם את המחיר בעקבות חמישה מחזורים רצופים בלי ניצחון. גם ניסו אביטן מועמד מוביל, אורי אוזן הוזכר

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

רצף ההפסדים, היכולת הלא טובה וההידרדרות למקום האחרון הכריעו: הפועל פתח תקוה הודיעה היום (שני) על פיטוריו של עופר טסלפפה. המאמן, שעלה עם הקבוצה לליגת העל רק בקיץ האחרון, היה "על הכוונת" כבר בסוף דצמבר אחרי רצף של חמישה הפסדים, אלא שהוא קיבל הזדמנות לעמוד על הקווים מול מכבי חיפה במשחק שהסתיים ב-2:2 והמשיך בתפקידו, אך מאז השיג ניצחון אחד בלבד ושני ההפסדים להפועל חיפה ומ.ס. אשדוד דירדרו את הקבוצה עמוק למקום האחרון.

"ההחלטה להיפרד מעופר הייתה החלטה קשה", אמר יחיאל. "לכל אורך התקופה מערכת היחסים בינינו הייתה נהדרת. עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. אני מוקיר לו תודה על כך ונזכור את זה תמיד. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".

"צר לי שהגענו לרגע הזה", אמר טסלפפה בהודעה הרשמית על סיום דרכו. "אני מאחל להפועל המון בהצלחה ואני בטוח שהמועדון יישאר בליגת העל".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
שילם את המחיר. טסלפפה/דני מרון

המנכ"ל אבי יחיאל והנהלת הפועל פתח תקוה יחפשו כעת מאמן מנוסה שינסה להציל את הקבוצה מירידה מהירה, כשהמועמדים העיקריים כרגע הם ניסו אביטן וקובי רפואה שלא אימן העונה, אך בעל ניסיון רב בליגת העל ועמו כבר נערכה שיחה ראשונית בנושא. רפואה מתלבט בשלב זה אם לקחת את התפקיד ואם יסרב, כאמור השם הבא יהיה של אביטן. כמו כן עלה שמו של בני לם שניצח אותם העונה בדרבי עם מכבי פתח תקוה וכן הוזכר גם אורי אוזן.

טסלפפה הגיע להפועל פתח תקוה בקיץ 2021, כשזו היתה אמורה לשחק בכלל בליגה א'. אלא שהקבוצה ניצלה בגלל הקריסה של איכסל וכאמור בעונה החולפת חזרה אחרי שמונה שנים מתסכלות לליגת העל. לקבוצה מצפה כעת עוד משחק על שש נקודות, בבית נגד הפועל חדרה, משחק שהפסד גם בו יעמיד את הקבוצה במצב קשה מאוד כשכרגע שלוש נקודות מפרידות בינה לבין חוף מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully