וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו מתלבט לגבי המערך, בית"ר בודקת אפשרות לשאול את פודגוראנו

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 8:52

מאמן מכבי חיפה מתלבט בין מערך של שלושה בלמים לרביעיית הגנה, כאשר רמי גרשון ושון גולדברג צפויים לחזור לסגל מול הפועל תל אביב. התלבטות בחוד בין חלאילי לדוד. בבית"ר רוצים את השחקן הצעיר שממעט לשחק אצל הירוקים

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

במכבי חיפה רוצים להמשיך במומנטום החיובי הערב (20:30) עם משחק חוץ לא פשוט נגד הפועל תל אביב. שון גולדברג ורמי גרשון צפויים לחזור לסגל ודגו מתלבט האם לתת לאחד מהם לפתוח בהרכב, אך זה ייעשה רק בהחלטה משותפת עם השחקן על מנת שלא לסכנו בשל הפציעות והחיסור של עבודלאי סק.

דגו מתלבט האם לעלות עם שלושה בלמים, או לשחק עם רביעיית הגנה. בחוד ישנה התלבטות בין דין דוד לענאן חלאילי, כשפרנזי פיירו צפוי לפתוח בכל מקרה בהרכב. הירוקים מקווים מאוד לרשום ניצחון נוסף ולהישאר צמודים למכבי תל אביב, שתשחק הערב בחיפה מול הפועל חיפה.

שון גולדברג שחקן מכבי חיפה מול יואל אבוחצירה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
הפך להיות קריטי בהיעדרו של עבדולאי סק. שון גולדברג/מאור אלקסלסי

ללא קשר למשחק הערב, בקבוצה שכבר צירפה את גדי קינדה וקני סייף רוצים לצרף לפחות שחקן אחד נוסף. במקביל, סוף פודגראנו וחמזה שיבלי עשויים לבקש לצאת להשאלה כדי להפוך לשחקנים משמעותיים עד סוף העונה בקבוצה אחרת ולצבור כמה שיותר דקות. אחת הקבוצות. שבוחנת את האפשרות לצרף את פודגראנו היא בית"ר ירושלים. בבית"ר רוצים את השחקן הצעיר ומקווים שחיפה אכן תסכים להשאילו. אגב לא רק בית"ר מעוניינת בשחקן אלא קבוצות נוספות, כאשר גם שיבלי זוכה להתעניינות מקבוצות רבות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully