וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עם הקאמבק הגדול של הליגה, "ואנחנו שווים יותר"

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 7:56

מביטה על בית"ר מלמעלה: הפועל ירושלים ממשיכה לנצח, השחקנים מאמינים שזאת רק תחילת הדרך וזיו אריה מקבל מחמאות

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

אחרי שגברה אתמול (שבת) 1:2 על הפועל פתח תקוה, הפועל ירושלים עושה את הקאמבק הגדול ביותר בליגת העל בארבעת המשחקים האחרונים. אם לאחר המחזור התשיעי הקבוצה הייתה ללא ניצחון ליגה עם 2 נקודות מ-27 אפשריות, בארבעת המשחקים האחרונים היא צברה 10 נקודות ולפחות זמנית עברה בטבלה את היריבה העירונית בית"ר.

קשה לנתח משחק בו היריבה הייתה דקות רבות בעשרה שחקנים, אך הביטחון שצברו שחקני הקבוצה מהתוצאות האחרונות והאמונה יכולת, הביאו למושבה קבוצה משוחררת שבאה מהרגע הראשון לנצח את המשחק ולהמשיך לטפס למעלה.

כרם זועבי, שחקן הפועל ירושלים חוגג. דני מרון
עם הפנים למעלה. ירושלים חוגגת/דני מרון

זיו אריה היה במצב קשה לאחר המחזור התשיעי, אך בוחר בשינויים בהרכב שמספקים את הסחורה. פעם זה חזרת מלמוד להרכב, אין חשש לספסל את יאו, הוא יודע לזגזג עם דון סדריק ואם היה מקבל גול מקאפיטה זה בכלל היה מושלם.

וכן, כמה שזה נשמע הזוי, פיתאום הפלייאוף העליון לא כל כך רחוק. בהנהלה מקטינים ציפיות אך השחקנים מאמינים ואומרים: "היה כאן לחץ אדיר שלא ניצחנו אבל כל הזמן הייתה אמונה שהדרך תנצח. עוד לא עשינו כלום, אנחנו שווים הרבה יותר".

בנוגע לינואר, במועדון בודקים אפשרויות לעיבוי הסגל אך לא רואים כרגע בשוק שחקנים שיעשו את ההבדל ובוחנים את ההתפתחויות, כאשר התקציב לחיזוק בשלב זה עשוי להגיע משחקן או שניים שישוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully