וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "כל משחק בליגה תלוי במכבי חיפה. חזיזה? זה יקח זמן"

30.12.2023 / 11:00

מאמן מכבי חיפה משדר ביטחון לקראת הפועל תל אביב (ראשון, 20:30) ומעדכן בסטטוס של הפצועים: "גולדברג מנסה להתאמן". רפאלוב: "מאבק עם מכבי ת"א? אפילו לא סיימנו סיבוב ראשון"

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון ב-20:30. הירוקים קיבלו מספר ימי התאוששות אחרי הניצחון על בני ריינה, ורוצים להמשיך לנצח כדי לזנב במוליכה מכבי תל אביב.

"השחקנים ששיחקו נגד ריינה קיבלו זמן להתאושש", אמר מסאי דגו לקראת המפגש. "משחק מול הפועל תל אביב זה לא עוד משחק בכדורגל הישראלי. יהיה משחק מול קהל גדול. מול חדרה הרגשתי את הקהל שלנו ובטוח שיבואו הרבה אוהדים גם מחר. יהיה משחק מעניין. בסוף כל משחק בליגה תלוי במכבי חיפה".

בנוגע לפצועים אמר המאמן: "לגבי דולב (חזיזה) זה יקח עוד זמן. הכינו לו לוח זמנים כמו שצריך מבחינת השיקום. שון (גולדברג) מנסה להתאמן, אבל בסוף מקבלים את ההחלטה ביחד ואם השחקן לא ב-100 אחוז, לא נסכן אותו".

על סגנון המשחק של הפועל תל אביב: "90 אחוז מהקבוצות בליגת העל הולכות מולנו אחורה ורוצות לצאת להתקפות מעבר. מול הפועל תל אביב אולי זה יהיה טיפה אחרת, כי בבית שלהם הם ירצו ללחוץ. הקבוצה שלי תהיה מוכנה לכל סיטואציה".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא עוד משחק". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

גם ליאור רפאלוב שהפך לשחקן החם ביותר של הקבוצה, דיבר לקראת המפגש. "אנחנו משחקים בין רביעי לראשון וזה נותן אקסטרה יום מנוחה. צריך לבוא מוכנים מהרגע הראשון. נעשה הכל, אנחנו מודעים לאיכויות שלהם".

על מאבק האליפות ומכבי תל אביב שלא מאבדת נקודות אמר רפאלוב: "עוד לא סיימנו אפילו סיבוב ראשון. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. כדי לצבור הרבה נקודות אנחנו מתמקדים בלעשות רצף של תוצאות טובות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully