וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון במכבי חיפה מהחתמת קינדה: "מהישראלים הטובים שיש"

29.12.2023 / 8:30

במכבי חיפה יודעים שהסיכום עם גדי קינדה הוא "שדרוג משמעותי", הקשר ינחת באמצע השבוע הבא ויצטרף לאימונים. החלה בדיקת האזרוח של לסובוי. מדמון מועמד להגיע

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

גדי קינדה ינחת בארץ באמצע השבוע הבא על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית במכבי חיפה. כפי שהודיעו אתמול באופן רשמי, הירוקים סיכמו את כל התנאים של קינדה - שמלבד שכר של כ-420 אלף יורו לעונה למשך שלוש עונות וחצי יזכה גם למענק חתימה בגובה של כ-200 אלף יורו.

בחיפה מרוצים מאוד מההחתמה המסתמנת. "מהרגע שהתחלנו לחשוב על ינואר שתי המטרות העיקריות היו קני סייף וגדי קינדה", סיפר גורם בחיפה, "אנחנו מאוד מרוצים שזה קרה ומהר, כדי שהם יוכלו להתאמן אתנו עוד לפני חילון ההעברות נפתח".

שחקן נבחרת ישראל, גדי קינדה, לפני שחקן נבחרת אנדורה, ג'ורדי אלאס. רויטרס
הסיפור נסגר עוד לפני ינואר. קינדה/רויטרס

גם בקרב השחקנים אהבו מאוד את ההחתמה של קינדה ששיתף פעולה בעבר עם דין דוד במ.ס אשדוד. "גדי מהישראלים היותר טובים שיש", אמר שחקן בקבוצה, "אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי".

קינדה מיועד לשחק הן בעמדה מספר שמונה וכן בצדדים אם וכאשר יהיה צורך בכך. הקשר יצטרף לאימונים מיידית עם נחיתתו ויהיה חלק הסגל עם פתיחת חלון ההעברות.

בחיפה התייחסו לידיעות לפיהן בית"ר ירושלים תתבע את הירוקים בטענה שיש לבית"ר זכות ראשונים על השחקן. " אנחנו ממש לא מתרגשים, כל הדברים נבדקו לפני", אמרו גורמים במועדון

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלעד מדמון הפועל חדרה. שלומי גבאי
מועמד. מדמון/שלומי גבאי

בינתיים מלבד קינדה בקבוצה רוצים לצרף שחקן כנף וכן חלוץ נוסף. דניל לסובוי יגיע אם בחיפה יתגברו על שני המכשולים שמונעים כרגע את העסקה. בחיפה כבר החלו באמצעות עורכי דין את הבדיקה בנוגע לאזרוח השחקן כאשר במקביל ישנה בדיקה גם עם אנשי ההתאחדות האם השחקן יאושר לשחק כישראלי גם אם לא ישלים עוד את האזרוח, בדיוק כפי שקרה במקרים של אריק שוראנוב ודניאל סונדגרן.

מלבד לסובוי בחיפה רוצים לצרף עוד שחקן קדמי כאשר הכישרון הצעיר של הפועל חדרה אלעד מדמון ברשימת המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully