וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט שיא יורוקאפ להפועל ת"א. פרנקו: "ניצחנו בזכות האופי והחיבור"

האדומים היו רחוקים 3 נקודות מהכמות הגבוהה בתולדות המפעל, המקום הראשון בבית א' עדיין בהישג יד. המאמן מרוצה מהבכורה של וולס: "לא בטוח שהיינו מנצחים בלעדיו"

תקציר: הפועל תל אביב - המבורג 101:118/ספורט1

השלשה שהחטיא דניאל הילל מחצי מגרש בשנייה האחרונה, הערב (רביעי) בבלגרד, מנעה מהניצחון 101:118 של הפועל תל אביב על המבורג להיכנס לספרי ההיסטוריה ביורוקאפ:

* אם היה קולע, האדומים היו מגיעים ל-121 נקודות ומשווים את שיא המפעל במשחק שלא הגיע להארכה, ונקבע על ידי אסטודיאנטס מדריד ב-2003.

* במשחק הערב נקלעו בסך הכל 219 נקודות, אחת מתחת לשיא כל הזמנים (הכוכב האדום בלגרד מול ססארי, לפני 11 שנים).

הפועל רשמה בכך את ניצחונה ה-11 ברציפות בכל המסגרות, והוא היה חשוב במיוחד. היריבה החלשה הקשתה עליה בגלל הסגל החסר - ללא ג'ייקובן בראון, בראיין אנגולה, תומר גינת וג'יילן הורד הפצועים, ועדיין בלי וויל קאמינגס - אבל המטרה הושגה לבסוף, ואפילו בהפרש נוח.

התוצאה הזו נתנה לדני פרנקו ושחקניו (מאזן 2:10) מרווח ביטחון מעל לונדון ליונס (4:9) בקרב על המקום השני, שמקנה את הכרטיס הישיר לרבע הגמר. פריז, שמדורגת ראשונה עם 1:12, עדיין נמצאת בהישג יד. בשבוע הבא ייצא היורוקאפ לפגרה קצרה, אבל הנציגה הישראלית לא תנוח: היא תשוב להאלה פיוניר ו"תארח" את וולבס במשחק שנדחה מתחילת המלחמה.

הפועל תל אביב במקום השני: שיאי נקודות למשחק יורוקאפ אחד, ללא הארכה. ., עיבוד תמונה
הפועל תל אביב במקום השני: שיאי נקודות למשחק יורוקאפ אחד, ללא הארכה/עיבוד תמונה, .

"הניצחון הושג בזכות האופי והחיבור שיש לנו כקבוצה", סיכם פרנקו. "הגענו לשני המשחקים האחרונים בלי לא מעט שחקני מפתח, אבל היו שחקנים אחרים שמילאו את החלל. הם שיחקו יחד, אחד בשביל השני, והפכו זה את זה לטובים יותר".

כמו במשחק הליגה מול הפועל ירושלים בתחילת השבוע (100:109), גם הפעם שילמה הפועל תל אביב מחיר בהגנה על הרוטציה הקצרה. "היו רגעים שבהם המוח חשב נכון, אבל הרגליים לא הגיבו", הוסיף המאמן. "אבל התעקשנו, ובאנו בגישה שלא נוותר לעולם".

במוצאי שבת (19:20) תחזור הקבוצה להיכל קבוצת שלמה ותארח את עירוני קריית אתא. קאמינגס, שנחת אתמול בישראל, יערוך את הופעת הבכורה שלו במדיה. לא מן הנמנע שגם דז וולס, שרשם פרמיירה מצוינת (16 נקודות ושלושה אסיסטים), ישחק גם הוא. "אני לא בטוח שהיינו מנצחים בלעדיו", החמיא פרנקו לזר החדש. "אני מקווה שהאולם הביתי שלנו יתמלא בשבת. זה עוזר בימים קשים כאלה, ונותן לנו אנרגיה ותמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully