וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין בספק, קטש: "ז'לגיריס שווה הרבה יותר מהתוצאות שלה"

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 22:44

עדיין לא ברור האם הכוכב יעמוד לרשות מכבי תל אביב בקובנה (חמישי, 20:00), המאמן: "מקווה שהאווירה החמה תעשה לנו טוב, כי השחקנים מתגעגעים לשחק מול קהל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

פער הזמנים בין קבוצה שהחלה בהכנותיה לקבוצה שהשלימה אותן - מעולם לא היה קצר יותר. מכבי תל אביב נחתה בליטא, וקיימה את האימון המסכם וגם היחיד שלה לקראת משחק החוץ מחר (חמישי, 20:00) מול ז'לגיריס קובנה.

זהו מפגש ראשון בין השחקנים והמאמנים הישראלים, שחזרו ארצה ביום שישי למשחקי ליגת העל, לבין שבעת הזרים שנשארו בבלגרד על רקע הקיצוץ בשכרם. פציעתו של ווייד בולדווין אינה חמורה כפי שסברו בתחילה, והוא מוגדר בספק למחזור ה-17 שיסיים את הסיבוב הראשון ביורוליג.

"ננסה להתכונן כמה שאפשר למשחק לא פשוט", אמר המאמן עודד קטש. כ-14 אלף צופים אמורים לתת דחיפה לאלופה הליטאית, שעדיין מחפשת את דרכה וסוחבת חמישה הפסדים רצופים. "אני מקווה שהאווירה החמה תעשה לנו טוב, כי השחקנים מתגעגעים לשחק מול קהל. ז'לגיריס שווה הרבה יותר מהתוצאות שלה בתקופה האחרונה. היא הפסידה במשחקים צמודים לקבוצות טובות, ואני מצפה למשחק אגרסיבי באינטנסיביות גבוהה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Djordje Kostic, אתר רשמי
14 אלף ליטאים דווקא יסייעו למכבי תל אביב? קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic

מכבי תל אביב תנסה להימנע מהפסד שני ברציפות, דבר שקרה לה עד כה העונה רק פעם אחת. מקובנה היא תחזור לבלגרד, לקראת המחזור הכפול שיפתח את 2024: ביום שלישי היא "תארח" את מונאקו, וביום חמישי "תתארח" אצל פנרבחצ'ה במשחק שיועתק למדינה נייטרלית, לאור העובדה שהטורקים יתקשו לערוב לביטחון הישראלים באיסטנבול.

"ההצלחה שלנו תלויה בהגברת הקצב, עצירת הגארדים והסקוררים שלהם והסגירה לריבאונד", הוסיף לורנזו בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully