וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הזהיר מהתנועה של זהבי והכניסות של פרץ: "ננסה להפתיע"

27.12.2023 / 12:57

בבית"ר ירושלים מקווים לחלץ לפחות נקודה מהמפגש בבלומפילד עם מכבי תל אביב: "כולם מדברים על זה שהם יביסו אותנו", אמרו בבירה. עידו שחר שוב מועמד לקבוצה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

בית"ר ירושלים תגיע הערב (רביעי, 20:30) לאצטדיון בלומפילד למשחק נגד מכבי תל אביב בתקוה להוציא לפחות נקודה, או כמו שאומרים במועדון: "יש לנו רק מה להרוויח ממשחק כזה, כולם מדברים על כך שמכבי תביס אותנו, נבוא וננסה להפתיע עם מה שיש לנו".

יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא אוראל דגני, בן ביטון ודור מיכה הפצועים. לקראת המפגש אמר המאמן לשחקניו: "יצאנו מתוסכלים מהמשחק עם הפועל באר שבע כי הרגשנו שהגיע לנו לנצח. צריך לדעת לקחת גם את הדברים הטובים, הבקענו ארבעה שערים, הדברים שעבדנו עליהם באימונים בהנעת כדור ותנועה היו טובים ונצטרך פשוט להיות מרוכזים יותר בהגנה".

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. דני מרון
אבוקסיס מצפה ממנו לעזרה גדולה יותר בהגנה. שועה/דני מרון

כחלק מההכנות, בבית"ר שוחחו עם השחקנים על התנועה של ערן זהבי וכניסות מקו שני של שחקנים כמו דור פרץ. אבוקסיס החמיא לירדן שועה על שינוי הגישה והסביר לו כי במשחק כמו הערב הוא יצטרך ממנו עזרה הגנתית גדולה יותר באגף.

בנוגע לטרזייה תומא, הקשר לא מפגין רצינות או רצון ואם לא יהיה שינוי קיצוני בגישה שלו, במועדון ינסו להיפרד ממנו בינואר ולצרף קשר במקומו, ישראלי או זר. בבית"ר היו רוצים את עידו שחר, אך ספק אם ישוחרר בהשאלה ממכבי תל אביב - כבר בקיץ סומן הקשר כמועמד אפשרי להחלפת תומא בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully