וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תהיה בדוחא אווירה כמו פעם זה שווה לנו עוד 8-10 נקודות"

27.12.2023 / 11:30

בבני סכנין נואשים להחזיר את הקהל שנטש את יציעי דוחא ("חייבים שהאוהדים יחזרו להאמין בנו"), ומתכוננים לעוד משחק ללא אווירה ביתית מול חדרה (19:00)

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני סכנין 1:0/ספורט1

עם הלחשושים על החזרה לפעילות בעת המלחמה היה ברור לכולם שלפחות בשלב הראשוני האוהדים יישארו מחוץ ליציעים, והכדורגל אם בכלל יחזור יהיה במתכונת דומה לזו שחווינו בימי הקורונה. הימים עברו והלחשושים הפכו לעובדה של חזרת הליגה ללא קהל, לפחות למשחקים הראשונים.

המסקנה הראשונה של מרבית פרשני הכדורגל הישראלי הייתה שהדבר יהווה קרקע פוריה למועדונים הקטנים והבינוניים שכן היעדר קהל ישחק לידיהן ויוריד את ההשפעה של קבוצות שנהנות לרוב מיציעים מלאים או לכל הפחות מאלפים רבים של אוהדים דוגמת מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. לכל אלה גם התווספו בחצי נשימה מכבי נתניה והפועל פתח תקווה שמסוגלות בימים טובים לסחוף קהל רב. יתר הקבוצות, כך סברו כולם, יוכלו לנצל את המצב ולצמצם פערים. אחת מאותן קבוצות ברשימה הזו היתה בני סכנין.

אוהדי בני סכנין משליכים אבוקות, אצטדיון דוחא. מאור אלקסלסי
פעם האורחות היו משאירות את הנקודות בצומת משגב. אוהדי בני סכנין/מאור אלקסלסי

אם פגרת המלחמה או הקורונה הייתה מגיעה לפני שש או שבע שנים ברור לכולם שסכנין לא הייתה חלק מהרשימה של הקבוצות "שיהנו" מהיעדר קהל אלא ברשימה של אלו שסובלות. איצטדיון דוחא היה מלא במשחקים רבים וקבוצות רבות השאירו את הנקודות עוד בצומת משגב. "ברור שפעם להגיע לסכנין היה אחד המשחקים הכי קשים בליגה, האווירה הייתה מטורפת והיה קשה מאוד להוציא פה נקודות", קובע גורם בהנהלת המועדון. "גם היום אם נחזור לימים האלה שיש איצטדיון מלא או כמעט מלא בכל משחק של קהל שתומך אז יהיה כמעט בלתי אפשרי להוציא נקודות בסכנין, גם לקבוצות הגדולות אבל בטח לקבוצות בסדר הגודל שלנו".

ההידרדרות ביחסים בין הקהל למועדון החלו לפני כמה שנים, אז האולטראס היה במחאה אל מול הנהלת המועדון, ואט אט איצטדיון דוחא שהיה אחראי לכמה מהערבים הכי סוערים בליגה שלנו הפך לעוד איצטדיון אליו מגיעים אוהדים מעטים למשחקי הבית. בשבוע שעבר הוכנס כבר קהל עם הגבלה של 5,000 אוהדים, אך במשחק מול הפועל חיפה הגיעו רק קצת מעל לאלף אוהדים והמכסה הייתה רחוקה מלהתמלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עובדיה דרויש ושחקני בני סכנין בהלם אחרי הפגיעה הקשה בבירם כיאל. דני מרון
כמה הקהל תורם להם?שחקני סכנין/דני מרון

בצוות המקצועי של סכנין וכן בהנהלה מבינים את המשמעות של האוהדים ולראיה הוציאו אתמול אל דף הפייסבוק של המועדון את מוחמד שכר לדבר על המשחק הערב מול הפועל חדרה (19:00) כשהמסר העיקרי של שכר היה ברור "אנחנו צריכים את הקהל". שחקן בסכנין קובע: "אם תהיה בדוחא האווירה של לפני כמה שנים זה שווה לנו עוד 8-10 נקודות. כולנו יודעים מה העוצמה של הקהל פה, אבל אנחנו חייבים שהם יחזרו להאמין בנו".

בסכנין כאמור מקווים שאט אט הקהל יחזור ומשוכנעים שעם איצטדיון מלא (שלא יהיה לפחות לפי ההערכות הערב) גם עונה רווית בעיות כמו העונה הנוכחית יכולה להסתיים בפלייאוף העליון. "בשורה התחתונה צריך לחשוב איך גורמים לראשי האולטראס להתקרב שוב למועדון, לא להרחיק אותם", קובע איש עסקים מקומי המקורב לראשי חוגי האוהדים וכן להנהלת המועדון. "הרבה שנים זה לא נעשה והגיע הזמן שההנהלה והאולטראס יישבו ביחד בחדר אחד ויחשבו איך גורמים לזה שהאיצטדיון יהיה מלא כי בסוף האינטרס של כל הצדדים הוא משותף וזה שסכנין תצליח ותהיה חברה בצמרת בכל עונה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully