וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי שוב כעס, בהפועל חיפה באו בטענות למנהלת הליגות

27.12.2023 / 9:58

המאמן לא אהב את היכולת והגישה ב-4:0 בבאר שבע, בקבוצה התלוננו על שיבוץ המשחקים: "כשיש עומס כל כך גדול, כל יום הוא קריטי". מאיימבו ישוב נגד מכבי תל אביב?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

אכזבה גדולה וביקורת עצמית בהפועל חיפה אחרי התבוסה 4:0 להפועל באר שבע אמש (שלישי) בטרנר. אם אחרי הניצחון על מכבי נתניה רוני לוי נכנס לחדר ההלבשה וגער בשחקניו, הפעם המאמן החליט להיות מאופק ואף הבהיר בקולו בסיום שלא רצה להכביר מילים עם השחקנים כשהוא כועס.

ואכן, המאמן כעס מאוד על הנירפות במשחק: "הרגשנו טוב מדי לאור פתיחת העונה", קבע שחקן בקבוצה, "זה קרה לנו גם לפני הדרבי ואז הגענו וחטפנו בראש. אנחנו חייבים להבין שלא משנה באיזה מומנטום נהיה, בכל משחק אנחנו צריכים להגיע סופר רעבים וסופר אגרסיביים כדי לנצח. שום דבר לא יבוא לנו בקלות".

בקבוצה התאכזבו מאוד מהחמצת הפנדל של תומר יוספי, שהייתה יכולה לשנות את כל המומנטם. "לא עברו כמה דקות ויכולנו להשוות" קבע שחקן אחר, "ברור שזה היה משנה, אבל אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק".

תומר יוספי, קשר הפועל חיפה. קובי אליהו
יוספי מחמיץ פנדל. רגע ששינה את המומנטום/קובי אליהו

בקבוצה גם באים בטענות על שיבוץ המשחקים שביצעה מנהלת הליגות, מתלוננים על כך שבמשך תשעה ימים הקבוצה שיחקה ארבעה משחקים, לוח זמנים עמוס וצפוף יותר משל הרבה קבוצות אחרות. "כשיש עומס כל כך גדול, אז כל יום הוא קריטי" קובע גורם במערכת, "לא ייתכן שקיבלנו לוח משחקים של כל יומיים וקצת משחק, זה לא אנושי ולא הוגן".

כעת בקבוצה יוכלו לקבל מנוחה ארוכה יותר עד למשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב, כשבחיפה מקווים מאוד שפרנן מאיימבו שעדיין בספק גדול, יהיה כשיר. גם לירן סרדל צפוי לשוב להרכב נגד המוליכה.

מבלי קשר למשחק ביום ראשון בחיפה רוצים להתחזק לכל הפחות בשני שחקנים, כשהעמדה החשובה ביותר מבחינת הצוות המקצועי היא עמדת הקשר האחורי. האדומים מחפשים קשרים זרים לעמדה זו, אך אם לא יימצא כזה יילקחו בחשבון גם אופציות ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully