וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה? קרקע: המשחק ה"מוזר" של הפועל תל אביב הציף את הבעיות

27.12.2023 / 8:00

לאיוס לא מספק את הסחורה ועשוי לרדת לספסל, ההתקפה לא עומדת בציפיות ובמועדון מודים אחרי ההפסד הדרמטי: "התוצאות טובות, היכולת לא מספיק". למרות ששותף: הערכות שאוז'בולט יעזוב בינואר

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:2/ספורט1

הפועל תל אביב מסכמת את אחד המשחקים המוזרים ביותר שלה העונה, בו הפסידה 2:1 להפועל ירושלים. לאחר שלושה ניצחונות רצופים, מול קבוצה עם 20 אחוזי הצלחה, הקבוצה פתחה כל כך רע שרק במזל ובזכות הצטיינות של אמיליוס זובאס, הדקות הללו הסתיימו בפיגור של שער אחד בלבד.

הקבוצה לא הגיבה למערך 5 שחקני ההגנה של זיו אריה וההצטרפות מהצדדים, ושחקנים נכנסו ללחץ מיותר: "לא היינו במשחק בפתיחה. מוזר מה שהלך שם ואיך שנראינו, אסור שזה יחזור. לא הגבנו לכלום", הודו שחקנים.

כשהירושלמים נרגעו, הדברים נראו אחרת והמומנטום השתנה, אך המשחק של הפועל תל אביב עדיין היה מאוד מפוזר. האדומים השוו ובדקות האחרונות נגררו למשחק מצד לצד, הפקירו את ההגנה ונוצחו 2:1. "יש לנו עוד הרבה עבודה, אנחנו על 50% הצלחה שזה מצוין, אבל היכולת לא מספיק טובה", הודו במועדון.

עומרי אלטמן, שחקן הפועל תל אביב חוגג. דני מרון
עדיין חלוד. עומרי אלטמן/דני מרון

אלן אוז'בולט נכנס כמחליף ובשלב זה הוא חלק מהקבוצה, אך במועדון העריכו כי יעזוב בינואר. הישאם לאיוס מתקשה להוביל בחלק הקדמי ועשוי שוב לאבד את מקומו בהרכב נגד מכבי חיפה. זאת הבעיה הגדולה של האדומים: החלק הקדמי לא יציב, אלטמן חזר להבקיע אך עדיין נראה חלוד, על כל מחצית טובה של צ'יבוטה הוא סופג כרטיס מיותר או פשוט נעלם. זה פשוט לא מספיק טוב.

במועדון שוחחו עם בקרת התקציבים בנוגע לתזרים השוטף עד לסיום העונה ובדקו אפשרות של חילוט חלק מהערבויות הנמצאות בידי הבקרה, אם יזדקקו לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully