וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "כרגע שימיץ' לא ברוטציה וקצת מתקשה. נצטרך אותו בהמשך"

26.12.2023 / 11:05

לפני ריינה (רביעי, 20:00, ספורט4), מאמן מכבי חיפה התייחס למעמדו של הבלם שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים. על המהלכים בחלון ההעברות: "אין הפתעות בשוק, כולם יודעים מי השמות". שריף כיוף: "לשחק כאן - הגשמת חלום. מרגיש שאני מתקדם ממשחק למשחק"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

1:12. זה יחס השערים של מכבי חיפה בשלושת מחזורי הליגה האחרונים, בו חזרה להיראות כמו האלופה העוצמתית והדורסנית שהכרנו משנים קודמות. מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) הירוקים יעמדו למבחן כשיארחו לקרב צמרת את בני ריינה, הקבוצה היחידה שלקחה נקודות ממכבי תל אביב נקודות העונה.

עלי מוחמד שנעדר מהמשחק הקודם במהלכו אשתו ילדה, חוזר לסגל ועדיין לא ברור מה הסטטוס של שון גולדברג הפצוע. גם דין דוד שסוחב פציעה בספק. לקראת המשחק, ערך מסאי דגו מסיבת עיתונאים.

"אנחנו בכושר טוב ותקופה טובה. אני מרגיש באימונים שהחבר'ה הרימו את הרמה והאינטינסיביות. אנחנו לא מסתכלים על אף אחד, רק על עצמנו. אני מאמין שבסוף יהיה בסדר. אחרי המלחמה היה לא פשוט, כי בקושי התאמנו. בתקופה האחרונה אנחנו נפגשים הרבה, משחקים הרבה, וזה בא לידי ביטוי במגרש. בסוף המשחקים תלויים בנו, לא חשוב מי היריבה. אם נבוא עם הגישה שבאנו איתה במשחקים האחרונים, נשאיר את הנקודות אצלנו".

על צ'ארון שרי וליאור רפאלוב שפורחים לאחרונה: "צ'ארון וליאור שחקנים שונים. הם עשו כמה דברים בקריירה. שרי השחקן הכי מחויב שיצא לי לאמן מבחינה טקטית. שניהם תמיד מצטיינים בחילוצים ורצים הכי הרבה. האינטנסיביות שלהם מדהימה. מבחינתי יהיו הרבה משחקים שהם ישחקו יחד. אני מקווה שהם ימשיכו ככה כי זה נראה מצוין".

על עילאי חג'ג': "חג'ג' שחקן שאני מכיר טוב מאוד. הוא לא אחד שכובש המון, אבל הוא עובד קשה. בתחילת שנה הוא לא היה בסגל בהרבה משחקים ולא ראיתי אפילו פרצוף חמוץ אחד. אני גאה בו ושמח מאוד בשבילו. אני שמח שענאן כבש לראשונה, מקווה שזה יימשך מחר".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הקבוצה שלו נראית מצוין במשחקים האחרונים. המגמה תימשך? מסאי דגו/שלומי גבאי

על הרכש: "ברור שגל אחראי ומתעסק בנושא הזה. אני לא נכנס לעניינים של משא ומתן. לא רוצה לחשוב מי יחתום ואיך, אלא רוצה להתעסק בשחקנים שבמכבי חיפה. בסך הכל אין הפתעות בשוק, כולם יודעים שהשוק דל ואין יותר מדי אפשרויות".

על מעמדו של לורנצו שימיץ': "כמו כל שחקן בסגל, אני מסתכל מה הכי נכון מבחינה מקצועית פר משחק. אני לא הולך עם אף אחד לפי העיניים היפות שלו. לורנצו מבין שכרגע הוא לא ברוטציה, הוא קצת יותר מתקשה, אבל תהיה תקופה שסק לא יהיה פה ואנחנו צריכים אותו. הוא מאוד חשוב לי ואתם תראו את זה במשחקים הבאים".

על שריף כיוף: "הוא עבר תהליך. עבר השאלות, והמשיך להאמין בעצמו. ידענו בדיוק מה הפוטנציאל שגלום בו. אנחנו צריכים לתת לו את הבמה. הצעירים שלנו צריכים להוכיח את עצמם בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מתי הוא יקבל שוב צ'אנס? שימיץ'/מאור אלקסלסי

שריף כיוף הוסיף: "אני מגשים חלום ילדות. בתחילת הדרך שלי בבוגרים הייתי צריך לצבור ניסיון וביטחון, כי כדי להיות שוער מכבי חיפה צריך לעבור כברת דרך. אני מרגיש שאני מתקדם ממשחק למשחק ומרגיש טוב מאוד".

על הצעירים: "כל החבר'ה הצעירים פה בוגרים לגילם. כולם צנועים ומרוכזים במטרה אחת - להתקדם ולהוכיח שאנחנו שווים מספיק כדי להיות פה".

* תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין משמעתי את מכבי חיפה בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה. גם מכבי נתניה ובית"ר ירושלים יועמדו לדין בגין אותו סעיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully