וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמדו לאמין דיטא מסנגל בדרך להפועל נוף הגליל

26.12.2023 / 8:41

החלוץ ששיחק בקבוצת אקדמיה אוסלו ובנבחרת סנגל עד גיל 20 יצטרף לאלחסן קייטה בהתקפת הקבוצה מהלאומית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.12/ספורט1

החלוץ הסנגלי מוחמדו לאמין דיטא, עתיד לנחות בשבוע הבא בארץ ולחזק את התקפת הפועל נוף הגליל. עם סוכניו של השחקן הושגה הבנה והוא יגיע לשחק ולא להיבחן.לאמין דיטא, בן 20, משחק בליגה הסנגלית בקבוצה בשם אקדמיה אוסלו. סיים את העונה שעברה עם 13 שערים בליגה. הוא זומן בחודש יוני האחרון לנבחרת סנגל עד גיל 20 ושיחק איתה במסגרת משחקי פרנקופוני, טורניר לנבחרות דוברי צרפתית, שם כבש 4 שערים.

התוכנית של מוחמדו לאמין דיטא לקבל חוזה באירופה עברה דרך אקדמיית אוסלו בדקאר, בירת סנגל. את המועדון המיוחד הזה הקים ב-2018 יוסופה פאל, סוכן שחקנים בעל קשרים ענפים ביותר במדינה הסקנדינבית. הליגה הנורבגית מקבלת בזרועות פתוחות כישרונות מאפריקה והיה הגיוני להקים פס ייצור של ממש שמייעד צעירים סנגלים היישר לשם.

מוחמדו לאמין דיטא. באדיבות אקדמיה אוסלו,
מוחמדו לאמין דיטא/באדיבות אקדמיה אוסלו

את המסלול הזה מדגים טוב מכולם קרפין דיאטה, הקשר הסנגלי שמשתייך בימים אלה לסגל של מונאקו. הוא צמח באקדמיית אוסלו וכאשר הגיע הזמן הנכון ב-2017 שווק לסרפסבורג. עונה אחת טובה הספיקה כדי לעבור לברוז' תמורת שני מיליון אירו, ומשם עשה הכוכב העולה את דרכו לנסיכות תמורת 20 מיליון. פציעה קשה בברך האטה את התקדמותו מאז, אבל זה כבר סיפור אחר. בכל הקשור לסוכן ולשחק עצמו, התסריט הזה קרוב לשלמות וכל חניך בסניף הנורבגי בדקאר חולם לשחזר אותו.

מבין בוגרי האקדמיה, בוגר אחר, לאמין דיאק, היה מועמד להגיע בקיץ האחרון למכבי חיפה. בסופו של דבר חתם דיאק בנאנט מהליגה הצרפתית הראשונה. מוחמדו לאמין דיטא אמור להגיע לחזק את התקפת נוף הגליל לצדו של אלחסן קייטה ולא במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully