וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: מיגל ויטור יחמיץ את שני המשחקים הקרובים של באר שבע

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 14:17

הקפטן, שמתח את השריר ב-4:4 נגד בית"ר, לא יהיה כשיר להפועל חיפה ואשדוד ויטוס למולדתו. אלמוג: "יקח לי זמן לעכל את מה שקרה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

אם לא די בפתיחת העונה הלא טובה שלה, הפועל באר שבע תיאלץ להסתדר בשני המשחקים הקרובים ללא מנהיג ההגנה שלה. הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור מתח את המפשעה במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים (4:4) והוא לא יהיה כשיר למשחקים נגד הפועל חיפה בשלישי ומ.ס. אשדוד בשבת.

בעקבות העובדה שהוא אינו כשיר, ויטור קיבל אישור להמריא לפורטוגל כדי לחגוג את הכריסמס יחד עם בני משפחתו שלא חזרו לישראל. מי שצפוי להחליף את ויטור במרכז ההגנה הוא איתן טיבי, שאמור לחבור לאיאד אבו עביד. באר שבע רחוקה נכון לעכשיו שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, מתחתיו נמצאת אשדוד והמשחק בשבת עלול להיות קריטי מבחינתה כך שהחיסור של ויטור מאוד משמעותי.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור פצוע. דני מרון
יחזור אחרי הכריסמס. מיגל ויטור/דני מרון

פצוע נוסף של האדומים מבירת הנגב, אילון אלמוג שכבר לא ישוב לכר הדשא העונה, כתב היום באינסטגרם: "אין לי הרבה מה להגיד, יקח לי זמן לעכל את כל מה שקרה. אני רק רוצה להודות לכולם מעומק ליבי על ההודעות החמות והחיזוקים, שום דבר לא מובן מאליו מבחינתי. האהבה למשחק היא הכל בחיים שלי ושום דבר לא יעצור אותי מלחזור חזק וטוב יותר! כמובן שרגעים כאלה מתגמדים בהשוואה לתקופה שאנחנו חווים כעם אז אין ספק שזה מכניס לפרופורציות וגורם להעריך את הקיים. תודה אבא שבשמיים גם על הדברים הפחות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully