וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל כאבים ברגלו: דין דוד מחוץ לסגל מכבי חיפה מול הפועל חדרה

24.12.2023 / 17:15

החלוץ קיבל זריקה ביום שישי, אולם אנשי האלופה בחרו שלא לסכן אותו הערב (20:30). עילאי חג'ג' צפוי להחליפו בהתקפה לצד פיירו

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

דין דוד נותר מחוץ לסגל מכבי חיפה למשחק החוץ מול הפועל חדרה הערב (ראשון, 20:30). החלוץ סובל כבר תקופה ארוכה מכאבים ברגלו. ביום שישי עבר זריקה, אולם כעת החליטו אנשי האלופה שלא לסכנו. על כן, פרנזי פיירו ימשיך בחוד, כשמסאי דגו המשיך במערך 3:5:2 כשאת מקומו של דוד ככל הנראה תפס ענאן חלאילי, בעוד עילאי חג'ג' ישחק על קו אגף ימין. ההתלבטות העיקרית של דגו כעת היא בין לורנצ'ו שימיץ' ועילי פיינגולד בהגנה.

דין דוד שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
רק בריאות. דוד/מאור אלקסלסי

"ראיתי את חדרה מול הפועל ירושלים והם עשו משחק טוב", אמר מסאי דגו אמש לקראת המשחק. "אין משחקים קלים בליגה הזו אני מקווה שנמשיך ביכולת של המשחקים האחרונים ועם אותה גישה של לעשות הכל כדי לנצח. סומך על השחקנים שלי שיבואו מוכנים". לגבי העומס על שחקניו אמר דגו: "נבוא מוכנים. צריכים לקבל החלטות, כי בסוף יש משחק כמעט כל שלושה ימים ואי אפשר לסחוט את אותם שחקנים. יש סגל רחב והדבר החשוב הוא שלא יהיו פציעות. יש אצלנו גם שחקנים שהם לא ילדים. נעשה שיחות ו'נרגיש' אותם".

גם דוד נכח אמש במסיבת העיתונאים, ודיבר גם על כך שבינו לבין משפחתו של אוהד הקבוצה אופיר צרפתי ז"ל, שגופתו חולצה מרצועת עזה אחרי שנחטף, נוצר קשר חזק מאוד. החלוץ מקדיש את השערים שהוא כובש לאחרונה לזכרו של צרפתי. "משפחת צרפתי באה איתנו לבודפשט. הם ומשפחת אנגרסט נכנסו לי ללב", סיפר דוד, "דיברתי איתם כמעט כל הטיסה וקיווינו לסוף טוב. לצערנו הסוף לא היה טוב, אבל הם משפחה מדהימה והייתי שם יום אחרי כבר בשבעה. הם נכנסו לנו ללב כמו כל משפחות החטופים. אנחנו מחכים לכולם וגם משתתפים בצערן של משפחות הנרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully