וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "דראפיץ' עושה עבודה נהדרת, השערים של גנטוס הם רק בונוס"

24.12.2023 / 9:37

הניצחון באשדוד הקפיץ את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה. קלר מפתיע לטובה, שביעות רצון מההגנה, אבל במועדון מבינים ש"בינואר נהיה חייבים חיזוק. אין עומק"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני סכנין 1:0/ספורט1

שביעות רצון בבני סכנין אחרי ניצחון החוץ אתמול (שבת) 0:1 על מ.ס. אשדוד, שהקפיץ את הקבוצה למקום השישי עם 14 נקודות. מארון גנטוס שעד לפני כמה ימים מעולם לא הבקיע בליגת העל והסתפק בשער אחד בליגה הלאומית, כבש את שער הניצחון שלושה ימים אחרי שמצא את הרשת של הפועל חיפה. "השערים זה רק בונוס" אמר אחד משחקני סכנין על הבלם בן ה-27, "המנהיגות והשקט שלו בהגנה הם העיקר. הוא שחקן קריטי וחשוב".

מלבד גנטוס כל חוליית ההגנה זכתה למחמאות גדולות. בסכנין היו מודאגים מאוד מהפםציעה של אביב סולומון, אבל רותם קלר שתפס את מקומו מפתיע מאוד גם את אנשי המועדון וזוכה לשבחים מקיר לקיר. לצד הדברים האלה, בסכנין רוצים לצרף מגן שמאלי נוסף שיתחרה עם קלר.

"אין לנו עומק וזה ניכר לעין", אמרו במועדון, "השחקנים סחוטים וזה מתכון לפציעות, אין ספק שבינואר נהיה חייבים להתחזק בעוד כמה שחקנים".

בסכנין מאוד מרוצים מהעבודה של סלובודן דראפיץ' וגורם במועדון אמר: "כשרואים את סכנין ישר רואים כמה היא מאומנת. עם כלים לא פשוטים סלובו עושה עבודה נהדרת".

מארון גנטוס בני סכנין. קובי אליהו
מנהיג, ועכשיו גם כובש. גנטוס/קובי אליהו

ביום רביעי סכנין תארח את הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully