וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מודאגת מהנאיביות, שיבלי או פודגוראנו מועמדים

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 8:40

הלחץ גובר במועדון אחרי הפסד שלישי רצוף ורגע לפני הדרבי. מתן גושה ספג ביקורות על האדום. בקבוצה מחפשים חלוץ וינסו לשאול את אחד משחקני מכבי חיפה אם הוא יהיה על המדף. שחקן: "זה המתכון הבטוח לירידת ליגה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

דאגה בהפועל פתח תקוה אחרי התבוסה 4:1 שהתחילה לה הפועל תל אביב. המלאבסים נצמדו לקו האדום כשמ.ס אשדוד עם אותו מספר נקודות וכן הפרש שערים זהה לחלוטין. בשלב זה בהנהלת הקבוצה ממשיכים לתת קרדיט לצוות המקצועי ולשחקנים, אך בחלון ההעברות של ינואר יהיה ניסיון להתחזק בכמה שחקנים.

העמדה העיקרית בה מתמקדים החיפושים בשלב זה היא עמדת החלוץ, כאשר בקבוצה ינסו גם לצרף בהשאלה שחקנים מהמועדונים הגדולים יותר. שניים מהשחקנים שאחרי מצבם עוקבים בפתח תקוה הם שחקניה של מכבי חיפה חמזה שיבלי וסוף פודגוראנו ואם אכן אחד מהם יהיה על המדף וייצא להשאלה, בקבוצה ינסו לצרפו.

מתן גושה, שחקן הפועל פתח תקוה אחרי שהורחק. קובי אליהו
השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים לאורך הרבה מאוד זמן. מתן גושה/קובי אליהו

בחזרה למשחק אתמול, בקבוצה העבירו ביקורת על הבלם מתן גושה שקיבל אדום לא אחראי לתפיסת רבים בקבוצה והותיר אותה בעשרה שחקנים. "כשיש לך קבוצה כזו צעירה אז אתה משלם הרבה פעמים שכר לימוד", אמרו במועדון, "זה מתבטא גם בנאיביות שלנו".

בקבוצה אכן מדברים על נאיביות כאשר לא פעם הם משחקים כדורגל יפה אך מסיימים בהפסדים. "המתכון הבטוח לרדת ליגה זה לסיים עם מחמאות ובלי נקודות", אמר שחקן בקבוצה, "נצטרך לסגל לעצמנו אופי של קבוצת תחתית שבאה לטרוף את המגרש ולקחת נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully