וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עשוי לפתוח מול חדרה. דגו: "נזהר לא לסחוט את השחקנים"

23.12.2023 / 11:00

הקשר עשוי לחזור להרכב מכבי חיפה אחרי שעלה מהספסל נגד אשדוד. סונדגרן ינסה להתאמן, המאמן יעשה רוטציה? "חלק מהשחקנים כבר לא ילדים"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

מכבי חיפה תנסה להמשיך מחר (ראשון, 20:30) את המומנטום החיובי מול הפועל חדרה. כ-3,500 אוהדי חיפה יגיעו לאיצטדיון בנתניה ומסאי דגו עשוי לעשות כמה שינויים בשל העומס על שחקניו.

דניאל סונדגרן ינסה להתאמן היום ואז יתברר אם יכלל בסגל, כאשר שון גולדברג ייעדר גם מחר. עלי מוחמד שנכנס כמחליף במשחק האחרון הבהיר לאחר מכן שהוא הרגיש טוב והוא אף עשוי לפתוח בהרכב מחר.

"ראיתי את חדרה מול הפועל ירושלים והם עשו משחק טוב", אמר מסאי דגו לקראת המשחק. "אין משחקים קלים בליגה הזו אני מקווה שנמשיך ביכולת של המשחקים האחרונים ועם אותה גישה של לעשות הכל כדי לנצח. סומך על השחקנים שלי שיבואו מוכנים".

לגבי העומס על שחקניו אמר דגו: "נבוא מוכנים. צריכים לקבל החלטות, כי בסוף יש משחק כמעט כל שלושה ימים ואי אפשר לסחוט את אותם שחקנים. יש סגל רחב והדבר החשוב הוא שלא יהיו פציעות. יש אצלנו גם שחקנים שהם לא ילדים. נעשה שיחות ו'נרגיש' אותם".

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה מאוכזב. לילך וייס רוזנברג
ינסה להתאמן. סונדגרן/לילך וייס רוזנברג

הירוקים ישחקו במשחק חוץ בליגה לראשונה מאז פרוץ המלחמה. "כבר חווינו משחקי חוץ באירופה, כך שזה לא שונה במיוחד. במשחק נגד אשדוד האווירה הייתה 'וואו', למרות שהיו רק 5,000 אוהדים. גם בהרבה משחקי חוץ זה מרגיש כמו משחק בית", אומר דגו. "לא משנה באיזה מגרש ומול איזו יריבה - אנחנו צריכים ליזום ולעשות הכל כדי לנצח. בסוף הכל תלוי בשאלה אם נכבוש ראשונים ומהר, כדי שיהיה קל יותר. ברגע שאתה לא כובש ראשון כמו שקרה מול בית"ר, אתה מתחיל לרדוף וזה יותר קשה. אמרתי לשחקנים גם נגד אשדוד שחשוב לפתוח חזק".

גם החלוץ הלוהט של הקבוצה דין דוד דיבר לקראת המפגש מחר. "אין משחקים קלים. חדרה הקשתה עלינו בשנים האחרונות. התכוננו הכי טוב שיש כדי לנצח ולהביא שלוש נקודות כדי שנמשיך הלאה".

דוד דיבר גם על כך שבינו לבין משפחתו של אוהד הקבוצה אופיר צרפתי ז"ל, שגופתו חולצה מרצועת עזה אחרי שנחטף, נוצר קשר חזק מאוד. החלוץ מקדיש את השערים שהוא כובש לאחרונה לזכרו של צרפתי. "משפחת צרפתי באה איתנו לבודפשט. הם ומשפחת אנגרסט נכנסו לי ללב", סיפר דוד, "דיברתי איתם כמעט כל הטיסה וקיווינו לסוף טוב. לצערנו הסוף לא היה טוב, אבל הם משפחה מדהימה והייתי שם יום אחרי כבר בשבעה. הם נכנסו לנו ללב כמו כל משפחות החטופים. אנחנו מחכים לכולם וגם משתתפים בצערן של משפחות הנרצחים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully