וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטחון חזר לבית"ר: "ניצחונות עושים את העבודה". דגני ינוח?

23.12.2023 / 10:15

ה-0:3 על נתניה נותן לבית"ר רוח גבית לפני באר שבע (19:30, ספורט2): "יותר בטוחים בעצמנו". לצד פריידי, גם דגני עשוי לרדת לספסל כדי להפחית עומס

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

אופטימיות בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב (שבת, 19:30, ספורט2) בטדי מול הפועל באר שבע. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק; "זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב, חזרנו בכושר רע מהמלחמה וזה גם פגע בביטחון, אבל ניצחונות עושים את העבודה. הניצחון על נתניה יביא אותנו למשחק הערב עם הרבה יותר ביטחון".

מי שיעדר הוא המגן בן ביטון, אותו יחליף גריגורי מורוזוב. מיירון ג'ורג' יקבל קרדיט בהתקפה על חשבונו של פרד פריידיי בשל עומסים. במועדון מאמינים שג'ורג' מתחיל להיכנס לכושר טוב ויוכל לנצל מצבים בחלק הקדמי, מה שחסר מאוד לחלק ההתקפי בדקות טובות.

מיירון ג'ורג' שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חוזר לעניינים? מיירון ג'ורג'/קובי אליהו

מי שימשיך לקבל קרדיט הוא לי און מזרחי שלצד דן עזריה ואדי גוטליב, זכה למחמאות לאחר המשחק בנתניה. עדיין לא ברור אם אוראל דגני יפתח, מתוך רצון שהשחקן יפחית עומס ולא ייחשף לפציעה.

מי שבלטו במיוחד בנתניה היו טימוטי מוזי ועדי יונה עם שערי בכורה. מספרים זאת הבעיה הגדולה של השניים ויוסי אבוקסיס מקווה כי כעת משהו יפתח להם והוא יוכל לקבל מהם יותר. עד למשחק ברביעי היו לבית"ר 4 כובשי שערים בלבד העונה: ירדן שועה, מיירון ג'ורג', פרד פריידיי ואמיר ברקוביץ' (השניים האחרונים עם שער אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully