וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

653 דקות בשנתיים: מכבי חיפה במו"מ עם קשר דינמו מוסקבה

22.12.2023 / 12:25

האלופה פנתה לקבוצה של אלי דסה כדי להחתים את דניל לסובוי, שקרע את הצולבת ב-2021 ומאז רשם 2 הופעות בלבד בהרכב

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

מכבי חיפה רוצה להמשיך ולהתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר על מנת להתקרב למכבי תל אביב שבפסגת הטבלה, ולשם כך, היא עשויה להנחית את שחקן הכנף של דינמו מוסקבה - דניל לסובוי. הרוסי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של דינמו קייב, המשיך משם לאקדמיה של זניט ואחרי השאלה בארסנל טולה, הצטרף ב-2020 לדינמו מוסקבה, שם הוא משתף פעולה עם אלי דסה, קפטן נבחרת ישראל.

האלופה הישראלית מעוניינת להעמיק את החוליה הקדמית ופתחה במשא ומתן מול קבוצתו, כשלסובוי יוכל גם להתחרות באגף שמאל בעמדה אותה מסאי דגו מחפש לחזק, אך לא פחות חשוב מכך, לרוסי יש שורשים יהודיים, דבר שיקל על מכבי חיפה להחתימו ולרשום אותו כישראלי ולא כשחקן זר.

אחת הדאגות במסגרת החתמת השחקן היא פציעתו ביולי 2021, אז קרע את הרצועה הצולבת ונעדר מהמגרשים לכשבעה חודשים. מאז, התקשה לחזור ולייצר רצף משחקים נורמלי כשהוא ספג יותר כרטיסים אדומים מאשר שכבש שערים (אדום אחד מול אפס שערים). למעשה, לסובוי רשם 653 דקות בלבד מאז אותה פציעה במסגרת הליגה הרוסית עם 2 הופעות בלבד בהרכב הפותח בשנתיים האחרונות. לפני הפציעה היה חלק מהסגל הרחב של נבחרת רוסיה.

בקיץ האחרון דווח כי דינמו מוסקבה ניסתה למכור את לסובוי, אך השחקן התעקש כי "הוא רצה לצאת לאירופה", וכל עסקה שהייתה אמורה להתקיים מול הקבוצה הרוסית נפלה בגלל השחקן. את דינמו מממן בנק שתורם לצבא רוסיה. עסקה עם דינמו מהווה למעשה הפרת הסנקציות שהטילו ארה"ב והאו"ם, כך שכל מועדון אירופי שיביא אותו יכתים עצמו ויהפוך למטרה, ולכן לסובוי די כבול.

דניל לסובוי ארסנל טולה. GettyImages
שחקן הכנף בדרך לחיפה? לסובוי/GettyImages

עוד גורם שמקשה על חייו של לסובוי ברוסיה היא העובדה כי נולד בקייב שבאוקראינה. הוא מחזיק באזרחות כפולה, ובעקבות המלחמה בין שתי המדינות, היא סירב לבחור בצד בו הוא תומך.

ללסובוי חוזה במוסקבה עד יוני 2025 כשבעונה הנוכחית הוא רשם 13 הופעות בסך הכל בכל המסגרות, אך מיעט לרשום דקות רבות, ובישל רק שער אחד. בכלל בדינמו מוסקבה יש לו 72 הופעות, בהן כבש 5 שערים ובישל 11.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully