וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאן רוחנא חתם בהפועל תל אביב: "חלום שלי ושל כל המשפחה"

21.12.2023 / 15:56

קשר הפועל כפר סבא מצטרף לסגל של בורחה למה בחוזה לשנתיים וחצי: "אני נרגש, כולנו אוהדים של הקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר ומכירה אפשרית של שחקן או שניים מרכזיים בסגל, הפועל תל אביב צירפה היום (חמישי) את הקשר אליאן רוחנא בחוזה לשנתיים וחצי. ברוחנא בן ה-26, קשר הפועל כפר סבא, התעניינו האדומים גם בקיץ האחרון והוא כעת צורף במטרה לעבות את הסגל של בורחה למה.

בנוסף לרוחנא אמורים להצטרף עוד שחקן או שניים צעירים יחסית, בעיקר בשל הכוונה למכור שחקן מרכזי או שניים במטרה לצמצם את ההוצאות. הישאם לאיוס כנראה יימכר, לאור העובדה שכבר ישנן הצעות עליו ומכירה שלו בנוסף לחיסכון של תשלום שכרו, תחסוך כ-5 מיליון שקלים.

אליאן רוחנא, הפועל כפר סבא. קובי אליהו
ילבש אדום החל מינואר. רוחנא/קובי אליהו

רוחנא אמר לאחר החתימה: "אני נרגש לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. זה תמיד היה החלום שלי ושל כל המשפחה, כולנו אוהדים של הקבוצה. זה הזמן לעבוד קשה ולהחזיר על האמון שנתנו בי. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים המדהימים שלנו בבלומפילד".

הקשר גדל במחלקת הנוער של עירוני נשר ושיחק גם בקבוצות הנוער של הפועל קרית שמונה והפועל ראשון לציון. בעונת 2016/2017 שיחק לראשונה בקבוצה הבוגרת של הכתומים ועונה לאחר מכן חזר לקבוצה הבוגרת של עירוני נשר. בהמשך הקריירה שיחק גם בהפועל עכו, מ.ס כפר קאסם, בני יהודה, הפועל איכסל ומכבי אחי נצרת. בשנתיים האחרונות שיחק בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית במדיה כבש 16 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully