וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים העבירו מסר לשחקנים: "ישחקו רק כאלה שרוצים"

20.12.2023 / 9:00

בבירה מקווים להתחזק בבלם ושחקן כנף זרים, תומא עשוי לשלם את המחיר: "מי שלא יספק את הסחורה יאבד את מקומו". לחץ במועדון, אבוקסיס ערך שיחות אישיות לקראת מכבי נתניה (19:45, ספורוט2)

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

לאחר תוצאות אתמול (שלישי) בפתיחת המחזור העשירי העשירי בליגת העל, בבית"ר ירושלים מבינים כי הקבוצה צריכה להתחיל לנצח אם היא לא רוצה לתפוס מקום של קבע בתחתית. הערב תפגוש את מכבי נתניה (19:45, ספורט2) כחלק מסדרה של שלושה משחקים בתוך שבוע נגד נתניה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב - שלושה משחקים אליהם מגיעה הקבוצה נחותה מקצועית.

המאמן יוסי אבוקסיס שמאוד מוטרד מהיכולת של הקבוצה מאז החזרה מהמלחמה, ערך מספר אסיפות, שיחות אישיות ובמקביל כבר עובדים במועדון על שינויים לינואר, כשכרגע המטרה היא לצרף בלם ושחקן כנף, אך במועדון מאמינים כי לפחות שלושה שחקנים יצורפו בחלון ההעברות ובמקביל ישוחררו אחרים.

אבוקסיס החמיא לפרד פריידיי על ההקרבה שלו עבור המועדון, כאשר החלוץ סוחב פציעה, אך לא בורח מהסיטואציה ונותן את הגוף עבור הקבוצה. טרזייה תומא עדיין לא חזר מהמלחמה ואם ולא ישתפר במשחקים הקרובים, הוא עשוי לקבל הודעה לחפש קבוצה בינואר, כאשר הקבוצה עשויה להזדקק למשבצת של זר להבאת בלם ושחקן כנף - כידוע, כרגע ישנם 5 זרים בסגל.

בבית"ר סיכמו זאת ב"חזרנו רע מהמלחמה, בעיקר הזרים, אבל התירוץ הזה נגמר, מי שלא יספק את הסחורה ייאבד את מקומו, ישחקו רק כאלה שבאמת רוצים, השילוב של עזריה ויונה היום הוא מסר".

שחקני בית"ר ירושלים, טרזייה תומא, בן ביטון, מיגל סילבה מאוכזבים נגד פאוק סלוניקי. דני מרון
ייחתך בינואר אחרי הארכת החוזה? תומא/דני מרון

הערב בנתניה יערוך המאמן מספר שינויים בהרכב. מיגל סילבה חוזר מהרחקה, לי און מזרחי יפתח על חשבונו של גריגורי מורוזוב, שבמועדון לא מבינים מה עובר עליו מאז חזר מהמלחמה, מקצועית ומנטאלית. דן עזריה ועדי יונה יקבלו הזדמנות בקישור לצד איסמעילה סורו, כשהשלישיה הקדמית תמשיך לכלול את שועה, מוזי ופרד פריידיי.

במועדון ערכו מתווה למנויים עם חזרת הקהל למגרשים כבר במוצ"ש בטדי נגד הפועל באר שבע, לפיו בכל משחק יוכלו שליש מהמנויים להיכנס למשחק, כאשר אוהד שעלה בהגרלה לא יוכל להגיע למשחק הבית שאחרי. לבית"ר ישנם קרוב לעשרת אלפים מנויים, כאשר מורשים להיכנס רק קצת מעל 4,000 מאוהדיה, כאשר יחד עם קהל חוץ, שחקנים, עובדים, מאבטחים ומביאי כדורים כמות האוהדים צריכה להגיע לעד 5,000 איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully