וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש ילדים זיגזג: הפועל תל אביב סוף סוף גורמת לאוהדים קצת נחת

20.12.2023 / 7:03

במקביל לרצון לצמצם הוצאות בינואר, האדומים כבר עם 50 אחוזי הצלחה, מרקם בריא בין ותיקים לצעירים ומבט אופטימי לקראת העתיד. ובכל זאת: גורל העונה ככל הנראה יוכרע בחלון הקרוב

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

שני ניצחונות רצופים, שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, 50 אחוזי הצלחה וצעירים שמעורבים בשני השערים נגד מכבי פתח תקוה - אלה בשורות שבהפועל תל אביב לא רגילים לשמוע בכל עונה.

עד כה ב-2023/24, האדומים הם זיג זג מקצועי: בדיוק כמו המעבר מלספוג חמישייה בדרבי לניצחון מוחץ בטדי תוך שבוע, כך נראית גם הקדנציה של בורחה למה - מנקודה מתשע אחרי הפועל חדרה ל-7 מ-9 בשלושת המשחקים האחרונים, כאשר הנקודה המדוברת מול חדרה הופכת לחלק ממאזן חיובי.

1,700 צופים היו אתמול בבלומפילד בזמן שהאולטראס החרים, אך עדיין אווירה של קהל אחרי תקופה של משחקים בהם שומעים רק אחד את השני עשתה את שלה. אפשר היה לראות זאת בהתלהבות והאדרנלין ברגעים שהאדומים נכנסו למשחק, אחרי השער בחצי הראשון ולאחר השער השני של ליעד רמות.

ועדיין, העונה של הפועל תל אביס תוכרע מההחלטות בינואר: אם ישוחררו שחקנים בכירים, הקבוצה לא תוכל להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, הנמצא בהישג יד, כשגם הקהל עלול לאבד אמון ולהרים ידיים מדייויד מינצברג וקבוצת המשקיעים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
סוף סוף קצת נחת. שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל/דני מרון

בלי קשר לינואר, אי אפשר לקחת להפועל תל אביב את המרקם הבריא והחיבור בין שחקנים מנוסים כמו דן איינבינדר וחוסה רודריגס לבין צעירים כמו רן בנימין, טל ארצ'ל, אל ים קנצפולסקי, עומר סניור וליעד רמות. קשה להעריך מי מהצעירים האלה יוכל באמת להוביל בהמשך, אך כך או אחרת זאת תעודת כבוד למועדון ולמחלקת הנוער שלא מפסיקה לייצר שקנים לבוגרים. עם התנהלות מקצועית נכונה ומעטפת שחקנים מנוסים ראויים רחבה יותר סביבם, הפועל תל אביב תוכל לעשות את הקפיצת מדרגה המיוחלת. לא הכל ענין של כסף - לפעמים זה בקבלת ההחלטות הקטנות ובבחירות המקצועיות במסגרת התקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully