וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הגורלי של הפועל חולון: מחכה לבורסאספור וקורצת לבראוגן

20.12.2023 / 10:20

הסגולים מקווים לזכות (21:00) בראשות בית ו' ולהעפיל ישירות לטופ 16 של ליגת האלופות. כדי לעשות זאת, הם יצטרכו לנצח את הטורקים בריגה ולקוות להפסד של בון בספרד. עמית שרף: "המשחק תלוי בהגנה שלנו"

תיקתקנו, 19.12/ספורט1

רכבת ההרים של הפועל חולון בשלב הראשון של ליגת האלופות תגיע הערב (רביעי, 21:00) לתחנתה הסופית - בתקווה שהיא תהיה בשיאה של העלייה. הסגולים "יארחו" בריגה שבלטביה את בורסאספור, ובכל מקרה לא יודחו; אלא שהם לא רוצים להסתפק במעבר לפלייאין, אלא לזכות במקום הראשון בבית ו' ולהעפיל היישר לטופ 16.

כדי לעשות זאת, עמית שרף ושחקניו יצטרכו ניצחון, בתוספת הפסד של טלקום בון לריו בראוגן בספרד. אם חולון והגרמנים ינצחו - היא תסיים שנייה ותגיע לסדרה עם יתרון הביתיות. "הבית פתוח לחלוטין, ועלינו לנצח בלי להסתכל על המשחק המקביל ולהיכנס לכל החישובים", אמר שרף. "המשחק תלוי בראש ובראשונה בהגנה שלנו. בורסאספור היא קבוצה לא צפויה, עם יכולות התקפיות ברמה הגבוהה במפעל, והמטרה הראשונה שלנו היא לשלוט בקצב ולא לתת לה לרוץ".

מאמן הפועל חולון עמית שרף. fiba.com, אתר רשמי
"המטרה הראשונה שלנו היא לשלוט בקצב". עמית שרף/אתר רשמי, fiba.com

המאמן התייחס גם לחסרונו של ניב משגב הפצוע: "נצטרך לשחק בהרכבים גדולים והגנתיים יותר, וששחקנים נוספים ישחקו בשליטה ובבגרות, משום שזה הדבר העיקרי שניב נותן לנו באירופה. ניק ג'ונסון וסי.ג'יי האריס יידרשו להיות במיטבם, ונזדקק גם להחלטות נכונות מהפורוורדים שייקחו על עצמם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully