וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לא בונה על מהפכה בינואר: "נשפר את השחקנים שכבר פה"

19.12.2023 / 12:05

בית"ר מקרטעת ומדורגת מתחת לקו האדום, אך המאמן מודע לקושי לחזק את הסגל: "נדיר להפוך קבוצה ככה". מוזי: "חזרנו רע מהפגרה"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

בית"ר ירושלים אמנם מקרטעת ובמחזור האחרון ירדה שוב אל מתחת לקו האדום, אבל יוסי אבוקסיס פסימי בנוגע לאפשרות שיגיע חיזוק משמעותי בחלון ההעברות של חודש ינואר.

"יש זמן עד ינואר, המון משחקים. זה תלוי בשחקנים איך ישחקו ואיך ייראו. אנחנו כמועדון רוצים להתחזק ולהיות טובים יותר, אבל אני לא מתרכז בינואר, כי זה נדיר שאתה הופך את הקבוצה ככה. בטח ובטח שיש מלחמה שלא הרבה שחקנים רוצים לבוא", אמר אבוקסיס במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (רביעי, 19:45, ספורט2). "בדקנו עם חלק מהשחקנים, וחלק מסרבים לבוא, אנחנו נשפר את הקבוצה והשחקנים שפה, כי נראינו יותר טוב, ועכשיו זה התפקיד שלנו לחזור לאנרגטיות ולרעב שאיפיינו אותנו".

אבוקסיס רואה את הקשיים של הקבוצה מאז חידוש הליגה, ומודה ש"עשינו חמש נקודות אבל היכולת שלנו היא לא טובה בלשון המעטה, משהו קרה לנו, אנחנו צריכים להחזיר את הביטחון. זה התחיל בהפסד נגד הפועל פתח תקוה, וירד קצת הביטחון, מסתכלים על הטבלה ורואים את מצב הנקודות שלנו אחרי שמורידים את הארבע נקודות, והתפקיד שלנו זה להחזיר את הביטחון ולהיראות טוב יותר".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"משהו קרה לנו". אבוקסיס/דני מרון

טימו מוזי הוסיף: "חזרנו טיפה לא טוב מהפגרה, אבל האימונים ברמה גבוהה מאוד, החבר'ה פה מאוחדים בהכל, אנחנו משפרים מאימון לאימון, יוסי נותן לנו גם את הגב כשצריך, וצריך להתחיל לנצח משחקים. אין ספק שאתה אומר בית"ר ירושלים אתה מתכוון לקהל, אני בטוח שזה שהוא חוזר למגרשים זה יעזור לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully