וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוע האמריקאי יידחה: הפועל תל אביב מחפשת לצמצם הוצאות

19.12.2023 / 11:03

מינצברג וקבוצת המשקיעים מאוכזבים מהמצב הכלכלי, מודאגים מהתזרים וצפויים לבצע מכירה/שחרור של שחקן בכיר אחד לפחות בינואר. ואיך זה מסתדר עם השאיפות לפלייאוף העליון?

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

זה כבר לא סוד - דייויד מינצברג וקבוצת המשקיעים של הפועל תל אביב מאוכזבים מהמצב הכלכלי של המועדון, מודאגים מהתזרים ומיכולת התפעול השוטף עד לסיום העונה ולשם כך מעוניינים לבצע בינואר פעולות של מכירה/שחרור של לפחות שחקן בכיר אחד, על מנת לצמצם הוצאות.

על הפרק: מכירת הישאם לאיוס, אולי גם שחרור שחקן בכיר ולחסוך את חוזהו, כאשר המטרה היא לצמצם את הוצאות המועדון בסכום של 4-5 מיליון ש"ח שיאפשרו לתפעל את העונה עד לסיומה בצורה ראויה.

האדומים החלו בצמצומים כבר בזמן המלחמה. העובדה שלא הגיע מאמן מנוסה במקומו של מייקל ולקאניס הייתה לפני הכול החלטה כלכלית, המנכ"ל איתי בונה עזב ולא מגיע מחליף, וגם זו השלכה של חיסכון כלכלי, כאשר גם בפוזיציות נוספות נבחנות אפשרויות לצמצום הוצאות על מנת לייצב את העסק.

גולשים מחו"ל? לצפייה במשחקה של הפועל תל אביב מול מכבי פתח תקווה הערב לחצו כאן.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
אין מקום לאופטימיות. דיוויד מינצברג/דני מרון

המצב שנוצר מתסכל את האוהדים אך זאת המציאות. האמריקאים הגיעו ללא כיסים עמוקים ואמורים לשמש כקבוצת מעבר לידי רוכש אמיד יותר שיגיע בעתיד, אך עדיין, כבר בשנה הראשונה לבנות תקציב ולהתקשות להתמודד איתו - זה משהו ש"מרגיש עקום". המקור של הקושי הוא הפנטזיה של דייוויד מינצברג, שבנה על סכומי עתק שיוכל להכניס משיתופי פעולה, שיווק ומרצ'נדייז, מבלי להבין את המציאות הספורטיבית והכלכלית בישראל בכלל ובהפועל תל אביב בפרט.

לאחר קריאת ההשכמה, מינצברג מחפש פתרונות הישרדות. המועדון בדק אפשרות לחלט ערבויות, עובד על צמצום הוצאות ומקווה כי גם רף ההכנסות ישתנה קיצונית העונה, כאשר פלייאוף עליון יכול לעזור בהשלמת המשימה. אלא שוויתור על שחקן או שניים בכירים בינואר ולקוות לפלייאוף עליון לא הולך ביחד. האדומים מתעניינים גם בצירוף שחקנים, אך בעלויות נמוכות ולא כאלה שייקחו את הקבוצה על הגב. כל זה מתחיל להזכיר לאוהדים משהו שהם רוצים לשכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully