וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אם נשחק כמו בדרבי, יהיה קשה מאוד לנצח אותנו"

19.12.2023 / 10:48

מאמן מכבי חיפה דיבר במסע"ת לקראת המשחק מול אשדוד ברביעי (20:00, ספורט1). על עילי פיינגולד: "לא הייתי צריך את הנבחרת כדי לדעת מה הוא שווה". על דין דוד: "היה אמור לפתוח גם מול הפועל פתח תקוה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל חיפה בדרבי/ספורט1

אחרי ה-0:3 החלק בדרבי, מכבי חיפה תנסה להמשיך בתנופה מחר (20:00, ספורט1) עם ניצחון ביתי על מ.ס אשדוד. לקראת המשחק מסאי דגו דיבר על ההכנות, התגובות להצגה בקרב העירוני ועתידו של דיא סבע במועדון.

כזכור, בקבוצה מעוניינים להתחזק בחודש ינואר, כשקני סיף קרוב מאוד לסגירה. בחיפה רוצים מאוד גם את גדי קינדה וכן שחקן כנף וקישור אחורי. כמו כן בחיפה הבהירו שההחלטה בכל מה שקשור לדיא סבע היא של יעקב שחר בלבד. הקשר אותת לשחר עם הפוסט שהעלה, והבהיר שהיה שמח לחזור לעניינים אך מי שיקבל את ההחלטה בעניין הוא הבעלים. לגבי סגל הקבוצה, שון גולדברג, רמי גרשון ודניאל סונדגרן מתאמנים בצד עם מאמן הכושר דרור שמשון. עלי מוחמד מתאמן כרגיל.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיכו בתנופה? דגו/מאור אלקסלסי

מסאי דגו דיבר על עילי פיינגולד, שפתח בדרבי והציג יכולת טובה: "אחת המטרות שרציתי מהתחלה היא לתת צ'אנס לצעירים. עילאי היה אצלי שחקן מוביל בקבוצת הנוער. תקופה ארוכה הוא לא היה בסגל בכלל, אבל אצל הילד הזה אין אגו, אין פרצופים. הוא צריך להוכיח את עצמו וכמו שהוא היה טוב מול פנאתינייקוס, אני סומך עליו כמו שאני סומך על יתר החבר'ה הצעירים. לא הייתי צריך לראות אותו בנבחרת כדי לדעת מה הוא יודע. כשהחתמנו את קנדיל זו היתה בקשה שלי. קנדיל יותר מגן כנף, עילי שיחק בלם בצד ימין. הוא יכול לשחק בכמה עמדות. ברור שדניאל הוא המגן הראשון שלי, בסוף אני נותן את הצ'אנס לכולם".

על חזרת הקהל: "אותי זה מאוד משמח שהקהל חוזר. כמובן שזה אחוז קטן מהקהל העוצמתי שלנו, אבל יהיה כיף לשמוע את הקהל. כולם יודעים מה זה הקהל של מכבי חיפה, במיוחד בסמי עופר. מי ייתן שיבואו ימים שקטים וטובים והקהל יחזור".

על התקופה הטובה של הקבוצה: "עשינו ניצחון איכותי מול פנאתינייקוס וירדנו לקרקע בדרבי. כל מי שרואה אותנו רוצה לראות אותנו נלחמים ולוחצים. אם נגיע מהרגע הראשון חזק כמו שבאנו לדרבי אז יהיה קשה מאוד לעצור אותנו. וחשוב שנגיע ככה גם מול אשדוד. לא שיניתי משהו מיוחד מפתיחת העונה. דין דוד פתח גם נגד יאנג בויז, זה לא משהו חדש. אבל בתקופה האחרונה התחלנו להתאמן קצת יותר ביחד. בסוף אתה צריך להיות גם בכושר טוב כדי שדברים יעבדו לך. כשזה בא עם ניצחונות, דברים עובדים טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עילי פיינגולד עם דין דוד שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא הייתי צריך את הנבחרת כדי לדעת מי זה עילי פיינגולד"/מאור אלקסלסי

על דין דוד: "דין הוא לא עוד שחקן במכבי חיפה. הוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה, בחור מדהים. גם בתקופות שלא הלכתי איתו הוא בא ונתן את ה-200 אחוז שלו. מחר תגיע אשדוד ויכול להיות שפרנזי או דין יישבו על הספסל ונעבור למערך אחר. אני מסתכל גם על היריבה ובהתאם אליה אני מתאים את ההרכב. נגד הפועל פתח תקוה דין היה אמור לפתוח, אבל היו לו כאבים. דין יודע אם הוא משחק מחר או לא. כל משחק הוא משחק שונה לגמרי. דין כמו ליאור רפאלוב שנתן הצגה בדרבי. אני מחליט לפי המשחק שמצפה לי".

על פרשת דיא סבע, שכתב פוסט לאחרונה: "אמרתי את שלי בקשר לדיא. אני רוצה להתרכז במשחקים הקרובים במה שיש לי. אין לי את דיא אז לא רוצה להתעסק בזה".

עילי פיינגולד, שפתח בדרבי אמר: "זו היתה בכורה הכי טובה שהייתי יכול לאחל לעצמי. מפה אני מקווה שנמשיך להציג יכולת טובה ונמשיך קדימה. אין מאושר ממני שנשארתי פה ואני שמח שאת הצעדים הראשונים אני עושה כאן".

על התחרות בהרכב: "ספורט תחרותי, במיוחד במכבי חיפה, יש תחרות על כל עמדה. זה עושה רק טוב לשחקן. כנראה שלא עשיתי מספיק כשלא קיבלתי צ'אנס ואני צריך להוכיח את עצמי. אנחנו הצעירים לומדים מהשחקנים הבוגרים יותר כמו ליאור והזרים. יש לנו אווירה מאוד מיוחדת בקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully