וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה כרמל פותחת מכללה לספורט הישגי

18.12.2023 / 11:56

האגודה תכשיר מאמנים בפן המנטלי והרגשי לטובת קידום הספורטאים ותתן מענה להורים . המנכ"ל שווץ: "בספורט הישגי כמו בחיים המאתגרים צריך לתת פתרונות יצירתיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.12/ספורט1

מכבי חיפה כרמל בדרך לפתיחת מכללה. באגודה אישרו את הפרטים אודות פתיחת המכללה והסבירו כי הרעיון נולד לאחר בדיקות פנימיות רחבות שנעשו באגודה אשר גילו שעל מנת לקדם ספורט הישגי ולממש את הפוטנציאל של מאמני וספורטאי מחלקות האגודה יש לחשוב מחוץ לקופסא ולהקים מעטפת נוספת לשגרת אימוני הספורט השוטפים והשגרתיים.

על פי התוכנית המכללה תלווה בשיתוף פעולה מקצועי עם חברת T-MORE המתמחה להקניית דרכים לפריצות דרך ואתגרים. ותכלול קורסים למאמנים- קורס להכשרת מנחים מנטאליים ורגשיים לספורטאים כשבסיומו יקבלו תעודה ומקצוע ראשי/משני לחיים מטעם מכבי חיפה ו MORE-T במטרה שמאמני האגודה יוכלו להעשיר את עבודתם המקצועית לטובת ספורטאי האגודה .

קורסים לספורטאים- קורס שמיועד לספורטאים שרוצים לבוא לקבל כלים מנטאליים ורגשיים לעצמם בקבוצה. קורסים להורים- כיצד לחנך את הילדים להיות ספורטאים מצטיינים, כיצד לתמוך בספורטאי, כיצד לגרום לו להשקיע גם בספורט וגם בלימודים.

חנה מיננקו. טיבור ייגר,
חנה מיננקו/טיבור ייגר

המנכ"ל, רועי שווץ :"מכבי חיפה כרמל מבינה שבספורט השיגי כמו בחיים המאתגרים צריך לתת פתרונות יצירתיים וההצלחה מתבססת על כלל המעטפת, מראיית צרכים של ספורטאים והורים ומחקרים שעשינו במהלך השנים הוחלט כי האגודה כגוף שמוביל את הספורט מאז 1912 תפתח מכללה להכשרת מאמנים ספורטאים והורים והתאמת חיי השגרה לספורט".

גלי טימור בעלי חברת more-t: "כדי לפרוץ אתגרים ולהוביל את עצמנו לפריצות דרך משמעותיות בכל תחומי החיים אתה צריך לקבל כלים מנטליים ורגשים שהוכיחו את עצמם בשטח כעובדים בסביבה תחרותית ודינמית. אני בטוחה שמכבי חיפה תעשה עם זה כמה צעדים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully