וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני אדוארדס לכוכבנית שהכניס להיריון: "תעשי הפלה, חח"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 10:29

כוכבנית אינסטגרם טוענת שכוכב ה-NBA כפה עליה לעשות הפלה, וחשפה את השיחה האומללה עמו, שבה העביר לה כסף ודרש ממנה להראות לו סרטון שבו היא לוקחת את הכדורים הנכונים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.12/ספורט1

כוכבנית אינסטגרם מפרסמת שיחה שלכאורה קיימה עם כוכב ה-NBA אנתוני אדוארדס, וטוענת שהוא הכניס אותה להיריון, וניסה לכפות עליה לעשות הפלה. האישה, פייג' ג'ורדי, העלתה לרשת צילומי מסך שבהם מתועדת השיחה שקיימה עם אדוארדס, הכוכב של מינסוטה, שבמהלכה הוא אומר שהוא לא רוצה ילדים ודורש ממנה לעשות הפלה - כשכל זה מגיע ימים ספורים אחרי שבת זוגו הנוכחית, ג'אנין רבל, הכריזה שהיא בהיריון ממנו.

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
"לעזאזל לא, לא מסוגל לעשות את זה, תעשי הפלה, LOL". אדוארדס/רויטרס

על פי השיחה בין אדוארדס לפייג', היא טענת שהיא כבר עשתה הפלה בעבר שהתחרטה עליה ולכן לא רוצה לעשות זאת שוב. הוא לא מראה נכונות לשתף עמה פעולה, וכותב לה "לעזאזל לא, לא מסוגל לעשות את זה, תעשי הפלה, LOL". כמו כן הוא אף מציע לה כסף עבור התהליך. היא עונה ש"לא לזה כיוונתי", אבל מסכימה לקבל ממנו 100 אלף דולר.

בהמשך אדוארדס דורש ממנה לא רק לקחת את הכדורים לביצוע ההפלה - אלא אף מבקש שתצלם את קופסת הכדורים ושתתעד את עצמה לוקחת אותם. הוא אומר שהוא "לא רוצה בעיות" איתה, ועם הזמן מתחיל להתעלם ממנה, עד שהוא מבהיר ש"העניין עבר לטיפול של עורך הדין שלי". לטענתה, גם עורך הדין לא הגיב לה.

החברה הנוכחית של אדוארדס

אדוארדס מבהיר: יש לי רק בחורה אחת

לאחר מכן הירא כתבה ש"מעולם לא רצתי לאינטרנט על אף אחד! ניסיתי לטפל בעניין באופן פרטי, אבל התעלמו ממני. שיקרו לי, הטעו אותי, זה מישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה ומסרב לקחת אחריות".

כאמור, לאחרונה בת הזוג של אדוארס, ג'ינין, הודיעה שהיא בהיריון ממנו. היא האקסית של הראפר צ'יף קיף, ולזוג יש ילד משותף.

אדאוארדס הוא הכוכב של מינסוטה טימברוולבס, הקבוצה עם המאזן הכי טוב במערב, ושחקן נבחרת ארה"ב. לאחרונה חתם על חוזה של 260 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully