וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתכננת את ינואר, ומבינה: "אין יותר שמיכה להפסיד"

17.12.2023 / 8:09

בבירה ינסו לצרף שני שחקנים משמעותיים לפחות, בעיקר להתקפה. בקבוצה כבר לא מסתפקים ביכולת: "צריך לנצח לפני שיהיה מאוחר"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

עם 2 נקודות מ-27, אפס ניצחונות וכשהיא שוקעת במקום האחרון, הפועל ירושלים מסתכלת על המשחק מול הפועל חדרה בשלישי (19:30, שידור ישיר בספורט3) כחשוב ביותר העונה. בקבוצה אומרים אחרי ההפסד 2:0 למ.ס. אשדוד אתמול (שבת): "מבחינת יכולת אנחנו לא שווים תחתית, אבל זה לא שווה הרבה בלי נקודות, אין לנו יותר שמיכה להמשיך להפסיד, צריך לנצח לפני שיהיה מאוחר".

במועדון עדיין מאמינים כי ניצחון אחד ירים את הקבוצה, אבל במקביל מבינים שייתכן כי יידרשו שינויים בסגל בינואר, עם צירוף של לפחות שני שחקנים משמעותיים, בעיקר בחלק הקדמי האנמי.

זיו אריה הסביר בסיום: "עוד משחק מיני רבים שלא הגיע לנו להפסיד, החצי הראשון היה שקול, החצי השני שלנו, חצי דקה לפני הגול שלהם החמצנו גול בטוח, אחרי זה החמצנו פנדל. זאת התקופה וצריך להתמודד, להמשיך לעבוד, להאמין בדרך ובתהליך. צריך להאמין שבסוף זה יסתדר לנו, אין משהו אחר. אני לא מאמין במזל, צריך להביא את המזל, לכל משחק יש את הסיפור שלו. אני לא יודע מה הלאה, ביום שלישי יש חדרה, נתכונן וננסה לנצח בכל הכח".

עמית גלזר הוסיף: "זו תקופה קשה מאוד, אנחנו מדברים בחדר ההלבשה שאנחנו צריכים לקחת את המזל לידיים שלנו ובתקופות קשות לעשות את הדברים הקטנים במאה אחוז. כרגע צריכים להתעסק בהפועל חדרה, צריכים להתאושש מהמשחק הזה כמו ווינרים ולחשוב על המשחק הבא, אין לנו ברירה אחרת".

על ההתדרדרות: "אנחנו צריכים להיות ביחד בתקופה הזאת, בזה נמדדים, הקדוש ברוך הוא לא היה שם לנו את האתגר הזה אם לא היינו יכולים להתמודד עם זה. יש לנו סגל טוב, נהיה קבוצה חזקה, אנחנו צריכים ניצחון אחד, גם אם הוא לא יהיה הכי יפה בעולם, היום יכולנו להוביל ולגמור את המשחק, אנחנו קבוצה טובה, חדר הלבשה טוב, צוות מקצועי מדהים, כרגע נתעסק רק בחדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully