וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נביל חאיק הגיע לראשונה למגרשים מאז שנורה: "הימים עוברים לאט"

17.12.2023 / 10:30

אחרי חמישה חודשי אשפוז בבית החולים, שחקן בני סכנין הגיע על כיסא גלגלים והתארח במשחק קבוצתו מול בית"ר: "מתגעגע למשחקים, למגרש, לחבר'ה, מתגעגע להכל. ברור שזה כואב"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

בסוף חודש יולי נורה שחקנה הצעיר של בני סכנין נביל חאיק במהלך קרב כנופיות ככל הנראה, אליו כלל לא היה קשור. השחקן הצעיר היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, נכנס לחנות על מנת לקנות בה מצרכים, ונורה ברגלו. כמעט חמישה חודשים עברו מאז, וחאיק עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שחקן ההגנה עדיין לא התחיל את השיקום ועדיין מקבל טיפול במחלקת כלי הדם בבית החולים בירושלים.

בכל הזמן הזה חאיק שוכב בבית החולים ועוקב אחרי קבוצתו האהובה בני סכנין. אתמול הגיעה סכנין להתארח אצל בית"ר ירושלים בטדי (1:1), וחאיק לראשונה מאז נורה הגיע למשחק על מנת לצפות בחבריו לקבוצה. השחקן הגיע על כסא גלגלים כשהוא עדיין לא מתהלך על רגליו. בבית החולים נלחמים על האפשרות שיוכל לחזור ללכת, כשכדורגל כמובן נראה שולי ולא משמעותי ברגעים אלו.

נביל חאיק, בני סכנין. דני מרון
רק בריאות. חאיק/דני מרון

לפני המשחק הגיעו כל שחקני הקבוצה לחאיק, חיבקו אותו והבטיחו לו לנצח עבורו. במחצית המשחק שוחח חאיק עם וואלה! ספורט וסיפר על הרגשות שגורם לו המצב הקשה - לראות שוב לראשונה את הדשא ולחוש אותו, התקווה לניצחון (שלא התממשה בסוף), הקשר שהתחזק עם השחקנים וההנהלה והמכתוב מלמעלה.

"אני מתגעגע למשחקים, למגרש, לחברה, אני מתגעגע להכל", סיפר חאיק, "ברור שזה כואב לראות מהצד ולדעת שאתה לא יכול לשחק אבל אין מה לעשות, אלה החיים, אני מקבל את מה שכתוב לי".

על המחווה של השחקנים לפני המשחק אמר: "זה ריגש כשכל השחקנים הגיעו אליי, הם אמרו שהמשחק הזה בשבילי, אני מקווה שננצח, וזה יהיה באמת בשבילי".

חאיק סיפר שממיטתו הוא עוקב אחר כל מה שקורה בקבוצה: "אני רואה את כל המשחקים, אני מדבר עם כל השחקנים ומדבר כל הזמן עם ההנהלה".

על האשפוז בהדסה אמר "אני חמישה חודשים מאושפז בהדסה והימים עוברים לאט לאט. אני מרגיש שאנחנו משתפרים".

לבסוף סיפר חאיק על החיבוק החם שהוא מקבל מהקבוצה: "הקבוצה לא עזבה אותי מאז האירוע. אנחנו בשיחות כל הזמן וכל שבוע מישהו מהקבוצה מגיע. זה עוזר ותומך מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully