וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מאוכזבת מה"נאיביות" ובעיקר דואגת לאלמקייס: "הכי כואב"

17.12.2023 / 6:50

"יש עומס מטורף וכל שבוע נראה כמו נצח", אמר דראפיץ' על הפציעה של אלמקייס אחרי ה-1:1 מול בית"ר. דור חוגי נראה מאוכזב, אבו ניל ממשיך להרשים

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

אכזבה נרשמה אתמול (שבת) בבני סכנין מהתיקו מול בית"ר ירושלים (1:1). בקבוצה יודעים שהיו יכולים לצאת עם שלוש נקודות אילו היו מציגים משחק חכם יותר, אך בסיום ספגו את שער השיוויון. "המשחק הלך מצד לצד, יצאנו כמה פעמים להתקפות מעבר שהסתיימו בלי תוצאה, וידענו שבית"ר מסוכנת עם הכדורים הארוכים. לא הגבנו כמו שצריך", אמר המאמן סלובודן דראפיץ', ששיקף גם את התחושות של השחקנים.

"היינו נאיבים מדי. ולא רעים כמו שהיינו צריכים להיות", אמר שחקן בקבוצה, "יכולנו לגמור את המשחק כמה פעמים ולא עשינו את זה".

שחקני בני סכנין חוגגים. דני מרון
יכול היה להיגמר אחרת. סכנין/דני מרון

מלבד איבוד שתי הנקודות, בקבוצה מודאגים מאוד ממצבו של עילאי אלמקייס. השחקן שנפצע בחימום התקשה ללכת ללא תמיכה של אנשים סביבו ובקבוצה חוששים מאוד שמדובר בקרע בשריר הארבע ראשי. אלמקייס ששיחק שני משחקים במדי סכנין הרשים מאוד והוא עם בישול ושער בשני המשחקים האלה.

"הכי כואב לי שעילאיי נפצע, יש עומס מטורף וכל שבוע נראה כמו נצח", אמר דראפיץ'. בסכנין מעריכים שהסיכויים שייעדר מלא מעט משחקים גבוהים, אך השחקן יעבור צילום שאחריו בקבוצה יידעו באופן מוחלט על חומרת פציעתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ'. דני מרון
"לא הגבנו כמו שצריך". דראפיץ'/דני מרון

מי שנראה כעוס הוא דור חוגי. החלוץ לא פתח במשחק ונכנס רק כמחליף, כאשר גם במהלך המשחק וגם לאחריו נראה מאוכזב מאוד. מנגד, מי שזכה למחמאות הוא מוחמד אבו ניל שרשם כמה הצלות מרשימות. "משמח אותי שאני משחק", אמר אבו ניל, "סלובו נתן לי גיבוי מוחלט מהרגע שהבנו שהאגן לא יחזור וגם במשחקים הפחות טובים הוא נמצא שם בשבילי".

אבו ניל התחבק בסיום עם שוערה הצעיר של בית"ר ירושלים. "רוי ששון הוא בשנתון שלי, שיחקנו הרבה אחד נגד השני, אני שמח בשבילו שעשה משחק טוב, הוא חבר טוב מאוד".

בסכנין מחכים לחודש ינואר בקוצר רוח, והמטרה היא לצרף שני זרים וכן בלם ישראלי. בסכנין רוצים להתחזק במגן שמאלי לאור הפציעה של אביב סלומון ומלבד בלם נוסף רוצים להתחזק גם בעמדות הקדמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully