וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קישור? שינוי בגישה של תומא יכול להרים לבית"ר את העונה

16.12.2023 / 12:15

אבוקסיס בנה על מרכז השדה ככוח הגדול ביותר של הקבוצה העונה, אך סורו נראה כמו הצל של עצמו והקשר "עושה טובה כשמתאמן". עם זאת, בלעדיו המהפך לא יקרה ולכן המאמן חייב להמר עליו. הערב מול בני סכנין ייצא לדרך חדשה? (שבת, 19:30, ספורט2)

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט1

טרזייה תומא תורגל אתמול בהרכב בית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב (שבת, 19:30, ספורט2) נגד סכנין וצפוי לפתוח על חשבונו של עדי יונה, בתקוה להתחיל ולהזכיר את השחקן מהעונה שעברה. תומא עבר קיץ הזוי עם בית"ר. תחילה הוא לא הגיע למחנה האימונים, לאחר מכן ביקש לעזוב ועשה שביתה איטלקית, אך דווקא עם תחילת המלחמה סיכם על חוזה חדש לשנתיים וחזר לארץ עם חידוש האימונים.

אם יש מערך בבית"ר שיכול לעשות את השינוי בקבוצה, זהו הקישור. יוסי אבוקסיס בנה על איסמעילה סורו ותומא כשני הקשרים שירימו את הרמה במרכז השדה, אך עד עתה סורו הוא צל של עצמו ותומא עדיין לא הגיע לליגה.

אבוקסיס כעס על תומא בשל העובדה שלא התאמן בזמן המלחמה, וגם לכשהגיע, הקשר התאמן ללא נחישות. הוא פתח במשחק החזרה נגד הפועל פתח תקוה והוחלף במחצית. בדרבי הוא נכנס כמחליף ובישל לירדן שועה, ונראה היה שהוא חוזר לעניינים.

טרזייה תומא, שחקן בית"ר ירושלים חוגג. מאור אלקסלסי
יזכיר את השחקן מהעונה שעברה? תומא/מאור אלקסלסי

בימים שאחרי הדרבי תומא שוב חזר לחוסר נחישות ושחקנים הגדירו אותו כמי ש"עושה טובה שמתאמן", אבוקסיס לא נתן לקשר לפתוח מול מכבי חיפה ואף לאחריו ערך איתו שיחה קשה בנוגע להתנהלותו. בשבוע האחרון תומא נראה טוב יותר באימונים, בא בגישה רצינית יותר ורצון להצליח ולהילחם על מקומו.

האם זה יעזור לבית"ר הערב? ספק גדול. שחקן שמהקיץ מתנהל כל כך הרבה פעמים בחוסר רצינות לא יכול לעשות את השינוי בצורה כל כך קיצונית, אך עדיין, בסגל שיש לבית"ר המאמן חייב להמר עליו. שיפור משמעותי ביכולת של סורו ותומא יכול להרים לבית"ר את כל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully