וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת משתפרת אך יודעת: "בלי ניצחון על חדרה, לא עשינו כלום"

16.12.2023 / 11:25

בואטנג לראשונה בסגל המלאבסים, טסלפפה סומך על השוער ינאקופולוס: "עומר כץ פצוע וזו אבידה, אבל ניקוס גיבוי מעולה" (הערב ב-18:00)

תקציר ה-1:1 של הפועל פתח תקוה מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

קשרה של הפועל פתח תקוה, ריצ'רד בואטנג, יהיה בסגל הקבוצה היום (שבת, 18:00) לראשונה וזאת לאחר שעבר בבקרת התקציבים והוא כשיר לחלוטין. בפתח תקוה שיוועו לעוד חיזוק לסגל על מנת להעמיק אותו בעומס המשחקים שיש בשל המלחמה וכעת הכניסה לעניינים של בואטנג משביעה את רצון אנשי המועדון והצוות המקצועי. המלאבסים ינסו לנצח הערב את הפועל חדרה כאשר נצחון ייתן הרבה אוויר לנשימה לחניכים של עופר טסלפפה ואף יזניק אותם ככל הנראה לחלק העליון של הטבלה.

"חזרנו טוב מהפגרה אבל אני חושב שאנחנו מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק "אני חושב שאנחנו מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב, אבל אנחנו נמצאים במגמת שיפור, משחקים יותר טוב ומקבלים ביטחון. עם זאת, אם לא נביא את הנקודות מול חדרה אז לא עשינו כלום".

על הפציעה של עומר כץ והחזרה של בואטנג אמר המאמן: "הפציעה של עומר היא אבידה לא רק ברמה המקצועית, אבל בגלל זה התעקשתי שיהיה פה גיבוי טוב וניקוס ינאקופולוס הוא גיבוי מעולה. שוער הוא חלק חשוב מקבוצת כדורגל ולא הסכמתי להתפשר. ריצ'רד שחקן איכותי מאוד והיה הזר הראשון שהחתמתי העונה. אנחנו מאוד רוצים להנות ממנו כבר ואין לי ספק שהוא יעזור לנו".

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
אמון מלא בינאקופולוס. טסלפפה/מאור אלקסלסי

גם שחקן ההתקפה רז שטיין התייחס לשיפור ביכולת של הקבוצה מאז החזרה מהפגרה: "אני חושב שחלק מזה שאנחנו נראים טוב בתקופה האחרונה זה עניין של תהליך ולא תמיד רואים את התוצאות מהמחזור הראשון. עברנו במחזורים הראשונים את המשחקים הכי קשים בליגה, עכשיו אלה משחקים ברמה שלנו. אנחנו מרגישים טוב".

על פתיחת העונה שלו אמר: "תחרות זה הדבר מצוין אבל אני לא אשקר שאני מאוכזב מפתיחת העונה שלי, אני לא מתכחש לזה. חלק מחיים של ספורטאי זה להתמודד עם רגעים קשים יותר ואני נמצא באחד כזה גם מבחינה אישית, אבל אני כל החיים נלחם ולא מוותר. כל החיים התגברתי על מכשולים ואני בטוח שגם על זה אני אתגבר. אני בטוח שבסוף העונה גם אני וגם הקבוצה נגיע למטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully