וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ז'לגיריס קובנה התייצבו לצד המאמן - ומנעו את פיטוריו

15.12.2023 / 15:11

תפנית מפתיעה: לאחר שנחשפה ההצעה לאנדראה טרינקיירי, דווח בליטא כי שחקני הקבוצה הבהירו להנהלה את חוסר שביעות רצונם מהמהלך המתגבש. בתגובה, המועדון הודיע באופן רשמי שקאזיס מקסביטיס נשאר

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

לפי התוכנית המקורית, במהלך סוף השבוע הקרוב ז'לגיריס קובנה הייתה אמורה לפטר את קאזיס מקסביטיס. כפי שפורסם כאן אתמול (חמישי), זמן קצר אחרי ההפסד הביתי לפרטיזן בלגרד, ההנהלה אף פנתה בימים האחרונים לאנדראה טרינקיירי והציעה לו להתמנות למאמן הקבוצה. אלא שבינתיים חלה תפנית מפתיעה.

דונאטאס אורבונאס מאתר "באסקטניוז" דיווח מוקדם יותר כי שחקני ז'לגיריס לא נותרו אדישים לידיעה, והתייצבו מאחורי מאמנם הליטאי. הם פנו לראשי המועדון והבהירו לה את עמדתם ואת חוסר שביעות רצונם מהמהלך המתגבש.

בז'לגיריס החליטו להקשיב לשחקנים, ולפחות לפי שעה נראה שחרב הפיטורים הוסרה מעל צווארו של מקסביטיס. המועדון אף הוציא הודעה רשמית ובה הבהיר כי הוא ימשיך בתפקידו.

שחקני ז'לגיריס קובנה חוגגים. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
סולידריות מרשימה. שחקני ז'לגיריס קובנה/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

לפיכך נראה כי טרינקיירי, שעזב בתום העונה שעברה את באיירן מינכן וממתין מאז לחזור ולאמן ביורוליג, "איבד" שני מקומות עבודה אפשריים בתוך ימים ספורים: בתחילה הוא קיבל הצעה מפנרבחצ'ה להחליף את דימיטריס איטודיס, אך לבסוף הפסיד בקרב על הג'וב לשרונאס יאסיקביצ'יוס, וכעת לא יאמן גם בקובנה.

שאראס יערוך הערב את הופעת הבכורה שלו בטורקיה, במשחק בית מול מונאקו, וביום רביעי יארח את ז'לגיריס במחזור ה-15 של היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully