וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מינצברג: "אנחנו כאן לטווח הארוך, המשקיעים לא עוזבים"

14.12.2023 / 21:27

אחד מבעלי הפועל תל אביב דיבר על מצב המועדון: "לא מצפה לתקן בעיות של עשר שנים בחצי עונה, יש אתגרים לא פשוטים אבל אנחנו מחויבים"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

המאמן הראשי עזב, התוצאות מאכזבות אך בעלי הפועל תל אביב דייויד מינצברג הבהיר הערב כי הוא ואנשיו נשארים במועדון. "יש הרבה שמועות, אנחנו כאן לטווח הארוך, נתמודד עם ההפסדים והבעיות וננסה לבנות את המועדון כאחד הטובים בישראל", אמר.

אחד מבעלי המועדון הוסיף ואמר: "אנחנו אוהבים את המועדון ומחויבים אליו, במיוחד אחרי ה-7 לאוקטובר, שראיתי כמה הוא חשוב לאנשים. המשקיעים לא עוזבים, אנחנו נעבור את זה ונהיה חזקים יותר. "יש לנו אתגרים לא פשוטים בדנה כזאת אבל אנחנו מחוייבים, חשוב לי להגיד שאני מאמין באנשים שלנו ובאהבה שלהם למועדון. אני לא מצפה לתקן בעיות של עשר שנים בחצי עונה. התקציב השנה הוא 55-60 מיליון שקל, כשש-15-20 מיליון מתוכו חובות של הננהלה הקודמת. הוצאנו השנה יותר מ-3 מיליון דולר השקעה, וזה עוד לפני המלחמה וההשלכות שלה".

על המצב הנוכחי ומינויו של בורחה למה: "היה את מייקל ולקאניס וצירפנו לו עוזר מאמן שמכיר את ישראל ויכול יום אחד להיות המאמן הראשי, זאת הייתה המטרה. למייקל הייתה הצעה מאייאקס ובמצב הנוכחי בישראל קשה היה לכפות עליו להישאר. בורחה נשאר כאן במלחמה, עבד על התכניות המקצועיות והיה שותף למאמץ הקהילתי, הוא אדם שרצינו שיהיה כאן, המשחקים שאימן יכלו להיגמר אחרת, אם לא היינו סופגים כרטיסים אדומים. המטרה השנה היא פלייאוף עליון, אך בעתיד היא תהיה להגיע לאירופה ולהיות אחד המועדונים הבכירים בישראל".

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
לא מאבד תקווה. מינצברג/דני מרון

על המנכ"ל איתי בונה שעזב: "איתי אדם איכותי ושמחנו שהגיע. המלחמה שינתה דברים. הוא רצה לעבור לעשות משהו אחר וכיבדנו את זה. כרגע לא נצרף מנכ"ל, יש לנו אנשים טובים במערכת - עמית פסט, ארז נעמן, חן סול ועוד, הם גודלים ומתפתחים אצלנו, אנחנו מאמינים בהם".

מינצברג הוסיף: "מכירת שחקנים זאת תמיד אפשרות, אבל אנחנו נעשה דברים בחכמה, נרצה להישאר תחרותיים ולבחון האם העסקה כדאית עבורנו, לא נפקיר את הקבוצה מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully