וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הצהיר: "מכבי חיפה בחוץ - המשחק הקשה בליגה"

14.12.2023 / 12:05

מאמן הפועל חיפה לפני הדרבי: "העומס? קיבלנו את הלו"ז הכי קשוח". סרדל: "עובדתית, אנחנו במקום אחר ביחס לשלוש שנים האחרונות"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הרבה מאוד זמן עבר מאז הפעם האחרונה שהפועל חיפה הגיעה לדרבי כשהיא מסתכלת על היריבה העירונית מלמעלה. ביום ראשון זה יקרה, כשהאדומים שמדורגים במקום השני בטבלה יארחו את הירוקים שמסתפקים בינתיים במקום הרביעי בלבד.

לקראת המשחק, החליטה הפועל חיפה להצטרף ליוזמה של מטה החטופים לא לעלות למשחקי בית עם מדי הבית - עד שאחרון השבויים יחזור הביתה. לכן יופיעו האדומים במדי החוץ שלהם.

אחת השאלות לקראת המשחק היא האם חאתם עבד אלחמיד ישחק אחרי שנותר מחוץ לסגל במשחק האחרון והתבקש על ידי רוני לוי לא להופיע לאחד האימונים אחרי שאיחר. לוי התייחס לכך במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"חאתם הוא כמו כל השחקנים והיום הוא התאמן רגיל. בכל משחק אני עושה בחירות מקצועיות מתאימות, קבעתי שזה הסגל הנכון למשחק מול הפועל ירושלים. יש עוד שלושה ימים עד למשחק ונקבל את ההחלטות הנכונות", אמר לוי. "יש מסגרת מאוד ברורה וכולם נכנסים לאותה מסגרת. אם מישהו חורג ממנה, אני צריך לקבל את ההחלטות שאני מוצא לנכון. כל עוד חשבתי שהעניינים עם חאתם בגבול הטעם הטוב, זה היה בסדר. אתמול חשבתי שהאיחור היה מוגזם ולכן הוא לא התאמן. מעבר לכך, כל ההחלטות מקצועיות ואם הייתי חושב שהוא מספיק טוב מקצועית בנקודת הזמן הזו, אז הייתי מזמין אותו לסגל".

חאתם עבד אלחמיד הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור לסגל? אלחמיד/מאור אלקסלסי

לוי ניתח את הדרבי שבפתח. "מכבי חיפה היא האלופה בשלוש השנים האחרונות, אבל אנחנו עושים פתיחת עונה טובה מאוד. מכבדים את היריבה, אבל פחות מתעסקים בטבלה. יש משחק מול קבוצה חזקה מאוד ונצטרך לתת את המקסימום כדי להצליח. אנחנו לפני שבוע קשוח עם המשחק הכי קשה בליגה מול מכבי חיפה וסדרה של משחקים אחת לשלושה ימים. קיבלנו את הלו"ז הכי קשה ביחד עם מכבי נתניה מבחינת צפיפות המשחקים, אבל אני בטוח בכל השחקנים בסגל".

על ההרחקה של מוחמד קמארה בתוספת הזמן נגד הפועל פתח תקוה: "מאוד כעסנו על קמארה, אבל אני מרגיש שקצת מחפשים אותו - גם השופטים וגם הקבוצות היריבות. ברור שהכעס הוא עליו, אבל מחפשים אותו כי קלטו שאפשר לגרום לו להתעצבן. אם הוא היה שחקן תיאטרלי הוא היה מקבל פנדל לפני כן. הוא מבין את הכעס ומאז מתאמן בצורה מצויינת. הוא בחור נהדר, התגובה הייתה רעה ואני לא חושב שהגיע לו אדום, אבל מקווה שהוא יימנע מטעויות כאלה בעתיד".

הקפטן לירן סרדל הוסיף: "זה שונה לשחק בלי קהל, אבל נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו. כל דרבי הוא שונה, לא חושב שזה הזמן לבוא לריב. נצטרך לבוא רגועים ולנצח את המשחק. מכבי חיפה קבוצה טובה והיא האלופה, אבל גם אנחנו קבוצה חזקה. הייתה לנו פגרה שנכפתה עלינו ועבדנו בה חזק. התגבשנו והתחזקנו בנקודות החלשות שלנו. עובדתית, אנחנו במקום אחר ביחס לשלוש שנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully