וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר אנגל חגג עם הפועל ירושלים: "לשנות משהו? דז'יקיץ' יהרוג אותי"

14.12.2023 / 7:40

האדומים הבטיחו את המקום הראשון בבית המוקדם ואת הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות. האוהד ששוחרר מהשבי סיכם בדרכו את ה-61:71 על פאוק סלוניקי בבלגרד. המאמן: "חלק מהשחקנים התבכיינו, אז מצאנו את אלה שלא - ואיתם ניצחנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

בסיטואציה נורמלית, כמה אלפי אוהדים בוודאי היו חוגגים אמש (רביעי) עם הפועל ירושלים את עלייתה לטופ 16 של ליגת האלופות. האדומים ניצחו את פאוק סלוניקי 61:71, שבע נקודות מעל הפער המינימלי שהיו זקוקים לו, ו"נעלו" את המקום הראשון בבית ז', מחזור אחד לפני הסיום.

אלא שאלפים לא היו אתמול במשחק הביתי, שנערך בהאלה פיוניר בבלגרד ולא בפיס ארנה בירושלים. רק כמה אוהדים בודדים הוטסו לסרביה, וכמה הם היו חשובים; קרוביהם של נרצחים ונופלים מהמלחמה בעזה, ולצידם אופיר אנגל, האוהד שנחטף בשבת השחורה ושוחרר משבי חמאס. לאור הנסיבות, סיכום הערב שלו היה המעניין והמקורי ביותר.

"היה משחק טוב", אמר אנגל, שעד לפני כשנה עוד שיחק במחלקת הנוער של הפועל ירושלים. "השחקנים התחילו לא כל כך טוב ולא קלעו, אבל השתפרו במחצית השנייה והכדורים יותר נכנסו". כשנשאל אם היה משנה משהו במשחק, אם היה המאמן, הוא כבר הפגין ניסיון, השיב "אה, לא" ודאג לא להסתבך עם אלכסנדר דז'יקיץ'. "אם הוא ישמע דבר כזה, הוא יהרוג אותי", צחק הצעיר.

שחקני הפועל ירושלים: זאק הנקינס, עוז בלייזר, קאדין קרינגטון. fiba.com, אתר רשמי
המטרה הושגה. שחקני ירושלים/אתר רשמי, fiba.com

ירושלים היא אחת מארבע קבוצות שכבר סגרו את המקום הראשון בבתים המוקדמים, לצד אוניקאחה מלאגה, דיז'ון וא.א.ק אתונה. אחת משלוש יריבותיה בטופ 16 תיקבע בשבוע הבא, כשהמנצחת בין שולה לטנריפה תעלה שלב, והקבוצות הנוספות יגיעו מסדרות פלייאין.

"פאוק היא קבוצה קשוחה, שמשחקת כדורסל פיזי, וכדי לנצח אותה צריך להיות פיזי, להילחם ולהפסיק להתבכיין", סיכם דז'יקיץ'. "חלק מהשחקנים התבכיינו, אבל מצאנו את אלה שלא - וניצחנו איתם. זה ניצחון חשוב עבורנו. אנחנו לא בקצב ובזרימה, אנחנו משחקים עם שתי קבוצות שונות בשתי מדינות שונות. בסופו של דבר, כל המשחקים האלה היו אמורים להתקיים מול אולמות מלאים. אבל זה מה שיש. השחקנים מוכנים להקריב למען המטרות המשותפות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully