וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער הפועל פתח תקוה עומר כץ ייעדר 6 שבועות: "ינאקופולוס מוכן"

13.12.2023 / 8:46

השוער נפצע בשבת מול אשדוד וסובל מקרע בשריר הארבע ראשי, מי שצפוי להחליפו בין הקורות הוא היווני: "סומכים עליו, הוא מציג יכולת טובה"

תקציר ה-1:1 של הפועל פתח תקוה מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

בשורה מאכזבת להפועל פתח תקוה: שוער הקבוצה עומר כץ סובל מקרע בשריר הארבע ראשי בעקבות הפציעה שלו במהלך המשחק בשבת האחרונה מול מ.ס. אשדוד (1:1). להערכת הקבוצה, הוא צפוי להיעדר כשישה שבועות. מי שצפוי למלא את מקומו הוא ניקוס ינאקופולוס היווני, שחתם בקבוצה כשבוע וחצי לפני תחילת המלחמה, ועדיין לא שיחק.

בקבוצה משוכנעים שינאקופולוס יתפוס בצורה טובה את המקום בהרכב. "ניקוס מוכן, הוא מציג יכולת טובה. הייתה תחרות בריאה בינו ובין עומר ואנחנו סומכים עליו", אמרו במועדון. מי שישמש כשוער המשנה הוא רן חשפיה ששימש כשוער השלישי בקבוצה.

שוער הפועל פתח תקוה עומר כץ. מאור אלקסלסי
יחמיץ את הדרבי. כץ/מאור אלקסלסי

העולה החדשה מתמודדת עם עומס, כמו כל קבוצות הליגה, ותקווה שזה לא יפגע בה בתקופה הקרובה על רקע הלו"ז הצפוף. בקבוצה מרוצים מאוד מהחזרה של אנדרה טישיירה לעניינים, אך שחקן נוסף שלא ישחק בשבועות הקרובים הוא אבי ריקן הפצוע.

בשבת הפועל פתח תקוה תשחק בחוץ מול הפועל חדרה, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את בני ריינה. הדרבי של פתח תקוה ייערך ב-27 בדצמבר, עוד כשבועיים, כשהקבוצה תיאלץ להשלים ארבעה משחקים ב-11 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully