וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נשכח את נטע: מיזם ההנצחה לזכר השוער של "שועלי כפר עזה"

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 17:24

חברו של נטע אפשטיין ז"ל הגיע אל מתחם האימונים של בית"ר ירושלים, פגש את שוערי הקבוצה וסיפר על השוער המחונן והאוהד המסור של הצהובים שחורים. מיגל סילבה הבטיח להישאר בקשר עם המשפחה והחברים ככל שירצו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

סיפורו של נטע אפשטיין ז"ל פורסם במקומות רבים בעקבות האומץ והגבורה שלו להקריב את חייו עבור חברתו אירן שביט. נטע, שהיה אוהד בית"ר ירושלים, מסמל המון בכל הקשור להקרבה ולאבל הבלתי נתפס של אירועי ה-7 באוקטובר.

הבוקר (שלישי) הגיע אל מתחם האימונים של בית"ר ירושלים חברו הטוב של נטע, לי שפק, אשר פועל בימים האחרונים על מיזם חשוב שינציח את מי שהיה השוער של "שועלי כפר עזה" בשנים האחרונות. מיזם ההנצחה כולל צילום של כל שוערי הסגל בליגת העל, אשר מצטלמים עם השלטים ועם כפפות שהם מעניקים באופן סמלי למען המיזם. לי הגיע היום לאימון בית"ר וסיפר על האהבה הגדולה של נטע למועדון ולא פחות מכך על ההאהבה שלו לעמוד בשער ולהדוף את הכדורים הנבעטים לשערו. לי סיפר כי תמונתו של נטע איתה הצטלמו השוערים, צולמה בזמן שהדף פנדל מכריע שעזר לקבוצתו לזכות בתואר.

מיגל סילבה עם לי שפק, חברו של נטע אפשטיין ז״ל. בית"ר ירושלים, האתר הרשמי, אתר רשמי
מיגל סילבה עם לי שפק, חברו של נטע אפשטיין ז״ל/אתר רשמי, בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

לי סיפר לשוערים: "ב-7 באוקטובר נטע היה בדירה שלו (בכפר עזה) עם בת הזוג. כשהמחבלים הגיעו לדירה הם זרקו פנימה רימון. הוא החביא את אירן אבל ראה שהרימון מתקרב אליה והחליט לקפוץ עליו כדי להציל אותה. למזלנו היא עדיין איתנו היום.

"מאז פתחנו במיזם לזכרו. אני יודע שזה היה חשוב לו ושהוא היה אוהד מושבע של הקבוצה. אנחנו גם מבקשים מכל שוערי הליגה תרומה של זוג כפפות וצילום עם השלט שלו. הוא היה שוער נהדר ובן אדם נהדר וככה היינו רוצים שיזכרו אותו".

את תמונתו של נטע החזיקו ארבעת השוערים של בית"ר ירושלים - מיגל סילבה, רוי ששון, קים זיבת ונתנאל דלויה. מי שהתרגש מאוד מהסיפור היה שוער הקבוצה הפורטוגלי מיגל סילבה, שהבטיח להישאר בקשר עם המשפחה והחברים ככל שירצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully