וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בבלגרד, שוב בסגל מלא: הפועל ירושלים במשחק גורלי מול פאוק סלוניקי

12.12.2023 / 13:40

האדומים יוכלו להבטיח את מקומם בטופ 16 של ליגת האלופות, אם ינצחו בשלוש הפרש לפחות. המפגש עם גליל עליון במוצ"ש הועבר לארנה, מכירת הכרטיסים למנויים תיפתח הערב ב-19:00

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.12/ספורט1

אחרי עשרה ימים סוערים, הפועל ירושלים תחזור מחר (רביעי, 19:30) לסגל מלא וראוי. היא "תארח" בבלגרד את פאוק סלוניקי למשחק גורלי - קרב ישיר על המקום הראשון בבית ו' של ליגת האלופות.

מחזיקת גביע המדינה סוחבת הפסד מינימלי 79:77 מהסיבוב הראשון ביוון, ולכן רק ניצחון בשלוש נקודות הפרש ומעלה יבטיח עבורה את הכרטיס לטופ 16. אם תפסיד, היא תצטרך לעבור סדרת פלייאין כדי לעבור שלב.

לאחר המשחק תשוב ירושלים ארצה, לקראת המפגש במוצאי שבת עם הפועל גליל עליון בליגת העל, כשהפעם היא צפויה להיראות אחרת ולהופיע עם חלק מהזרים (אחד מהם יהיה ככל הנראה כריס ג'ונסון) ועם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. קאדין קרינגטון לא ישחק גם הפעם, כדי לא "לשרוף" את האפשרות לרשום אותו כמקומי בהמשך העונה, אם יקבל אזרחות ישראלית.

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים עם שחקניו. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
שוב יחד. הפועל ירושלים/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

האדומים נעתרו לבקשתן של גליל ומנהלת הליגה והחליפו את הביתיות, כך שהמשחק ייערך בארנה. נכון לעכשיו יורשו 1,000 אוהדים להיכנס בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ובאתר המועדון תיפתח הערב ב-19:00 חלוקת הכרטיסים למינויים על פי שיטת כל הקודם זוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully