וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכדורסל זה 2 מ-24: הפועל ירושלים שוקעת בתחתית למרות כדורגל טוב

11.12.2023 / 8:11

זוכה למחמאות על צורת המשחק והנחישות, אך תקועה במקום האחרון עם חוסר תכליתיות, בעיה קשה עם שחקני הכרעה ופחות מ-10% הצלחה עד עתה בליגה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

זיו אריה היה מתוסכל לאחר הדרבי הירושלמי. זה לא הראיון אחרי המשחק כמו הביטחון והטירוף ששידר, לפיו יש לו קבוצה חזקה שאוטוטו תתחיל רצף ניצחונות. זיו אריה עושה עבודה מצוינת בהפועל ירושלים לאורך השנים, הוא משלב המון צעירים שאוכלים את הדשא, הקבוצה משחקת בחלקים גדולים של המגרש כדורגל טוב, אך בשורה התחתונה, היא כרגע האחרונה בטבלה ונמצאת בסכנת ירידה, עד להודעה חדשה.

למה? כי בכדורגל שם המשחק הוא שערים, ואם אין לך שחקנים ששווים את זה, אתה בבעיה. במחצית הראשונה בדרבי, יוסי אבוקסיס נתן להפועל ירושלים יתרון כששיחק גבוה, וקאפיטה ייצר מצבים בהתקפות מעבר. רוני לוי ראה את זה והכין את הפועל חיפה, הפועל ירושלים כמעט ולא הגיעה למצבים וכרגיל - ספגה את השער הקל השבועי, מתכונת בטוחה להידרדרות.

בסיום המשחק זיו אריה נראה שבור על ספסל הקבוצה, המאמן התייחס לכך בסיום ואמר: "נגמר המשחק, ישבתי, נשמתי ודיברתי קצת עם העוזר שלי. זה שמחליטים שזה מוזר זה בסדר גמור, ברור שלא שמחתי, הפסדנו עוד משחק, אנחנו 2 מ-24, זה המצב. אנחנו בתקופה שאנחנו נענשים על כל טעות, לא הגענו למצבים כמו נגד בית"ר כי הפועל חיפה היו יותר מאורגנים הגנתית, היה משחק של 0:0 אבל אנחנו נענשים על כל טעות".

אריה הוסיף: "הפועל ירושלים לא מועדון שמאמין בשינויים וגם בינואר אנחנו לא מביאים יותר משניים-שלושה שחקנים, יש לנו משחקים טובים ודקות טובות, יש לנו המון פצועים, הכל הולך קשה ואולי עכשיו זה נראה בלתי אפשרי, אבל אנחנו מאמינים שדברים יתהפכו לטובתנו. השחקנים כולם מתאימים להפועל ירושלים, הם צעירים, הרגליים שלהם קצת כבדות, הם צריכים שקצת מזל יתהפך לטובתם ונראה את היכולת שלהם".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
רצף שלילי מתסכל. זיו אריה/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים אופק נדיר עם שחר פיבן. ברני ארדוב
הפועל ירושלים אחרונה בטבלה/ברני ארדוב
אלוז' יאו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סופגים מכל טעות. אלוז' יאו/ברני ארדוב

מקס גרצ'קין אמר: "היה משחק חפירות, רוב המשחק החזקנו בכדור, הגענו לחצאי מצבים שלא ניצלנו. זה מומנטום שהכל הולך קשה, המומנטום שלילי והוא משפיע עלינו, מכל טעות אנחנו סופגים. אני אפתיע ואומר שהלך הרוח בקבוצה היה ועדיין טוב, אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו, אמנם יש לנו המון צעירים, אבל אנחנו קבוצה טובה שתצא מהמצב הזה. יש גם פן מנטלי, קשה להפריד את הרצף השלילי שאנחנו נמצאים בו, הביטחון נפגע, כל טעות משפיעה על שחקנים, אני בטוח שנצא לדרך חדשה, 2 מ-24 זאת פתיחת עונה לא טובה, אך כולנו מאמינים בדרך שלנו ושל המועדון ומשוכנעים שנצא מזה".

המגן הוסיף: "מאוד חורה לנו המצב הזה שאנחנו משחקים כדורגל טוב ולא מצליח לנו. אנחנו מדברים בינינו על מה צריך לשפר, כרגע זה יותר האופי, הרגל המסיימת, הגרוש ללירה שיחבר ויביא לנו את הנקודות, נקווה שזה יקרה כבר במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully