וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הם לא התחפשו

17.3.2003 / 22:24

למכבי ת"א היתה בעיה כשהצמרת היתה מתקרבת, הם ידעו לבעוט בדלי ולתת לה שוב לברוח. הפעם, מול אשדוד, עם 0:3 חלק (צמד של דגו ושער של הייס), מכבי יוצאת לפגרה צמודה במיוחד

מחזור המשחקים ה-24 הושלם הערב כשמ.ס. אשדוד, שמתחת לקו האדום, אירחה את מכבי תל אביב השלישית. מבחינת מכבי תל אביב, התיקו בין הפועל תל אביב למכבי חיפה עשה את העבודה והיה אסור לה לבעוט שוב בדלי, דבר שעשתה לא אחת במהלך העונה הנוכחית. אלא שהיום זה היה שונה ומכבי, כמו שהיא יודעת ובלי משחק גדול, יוצאת לפגרה צמודה צמודה למכבי חיפה והפועל ת"א.

הצמד ברונו הייס את ברוך דגו סיים עוד משחק טוב. הייס בישל לדגו את הראשון (40), כבש בעצמו את השני (60). בדקה ה-77 כבש ברוך דגו את השני שלו במשחק, הפעם על הבישול היה חתום עמיר תורג'מן. 0:3 למכבי ת"א באשדוד.

רון שוורץ, אתר ספורט 5, מרחיב על המשחק:

תקציר המשחק

עם שש נקודות פיגור ממכבי חיפה, אפשר היה לראות את הלחץ על שחקני מכבי תל אביב בפתיחת משחק החוץ באשדוד. הלחץ התבטא בעבירות רבות, כולל כמה שהיו לא ספורטיביות בעיקר בכל הנוגע לטל בן-חיים ופרוחננקובס שנהגו בברוטליות בתחילת המשחק. מי שדווקא יצאה מהלחץ מוקדם יותר הייתה אשדוד עם מספר דקות טובות. בדקה ה-27 העביר אלקריף כדור רוחב מוצלח מאגף ימין לעברו של שי הולצמן במרכז הרחבה, אך החלוץ הלאומי בעט ברשלנות מעל לשער של שטראובר. דקותיים לאחר מכן הייתה זו קרן של דוד רביבו, שהצליחה למצוא את אייל אלמושנינו בעמדה טובה, אך חוסר ריכוז שער קל.

הקלישאה השחוקה ביותר, כשלא מבקיעים סופגים, היתה נכונה גם לגבי המשחק הזה ואכן לאחר מספר דקות הגיעה תורה של אשדוד לספוג. ברונו הייס בדקה ה-40 עם הרים כדור לרחבה, ברוך דגו נגח אחורה, ניצל מיקום רע של בן ישי בשער של אשדוד וקבע 0:1 למכבי ת"א עם סיום המחצית הראשונה.

עם תחילת המחצית השניה, שוב אשדוד הייתה זו ששלטה במשחק, ושוב היא הייתה זו שמצאה את עצמה בצד הסופג. בדקה ה-60 החליט ברונו הייס, שבישל 20 דקות קודם לכן את השער של דגו, לכבוש שער בעצמו. הייס בעט כדור חזק מ-25 מטרים, הכדור פגע במילבסקי ושינה כיוון הישר לרשתו של בן ישי שנותר נטוע במקומו. זהו שערו השלישי של הייס העונה, שלושתם מחוץ לרחבת ה-16 וכבר 0:2 למכבי באשדוד. בדקה ה-63 הוחלף גדי ברומר על ידי תמיר כהן לאחר פציעה של הבלם הלאומי אשר נפצע, וככל הנראה שבר את אחת מצבעותיו. פציעה שמטילה בספק את שיתופו במחנה האימונים של הנבחרת אליו הוזמן היום.

בדקה ה-68 יכול היה שי הולצמן להחיות במעט את המשחק של אשדוד, אך החלוץ הקר עליו בונה גרנט למשחקים מול צרפת וקפריסין לא הראה יכולות ראויות ושוב החמיץ, הפעם בנגיחה. ב-25 הדקות האחרונות של המשחק אשדוד כבר הרימה ידיים לחלוטין והשליטה הייתה צהובה. בדקה ה-76 היה זה משקוף של עמיר תורג'מן לאחר הכנסת כדור טובה של הייס. דקה אחת לאחר מכן כבש ברוך דגו את השני שלו במשחק. הבישול היה של עמיר תורג'מן שהכניס את הכדור לדגו בין שני שחקנים. דגו עצר ובעט מהאויר. 0:3 למכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully