וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי האריך חוזה במכבי חיפה עד 2027: "הגשמת חלום"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 12:30

שחקן הכנף המוכשר חתם על חוזה חדש, עם סעיף שחרור גבוה יותר ואחוזים ממכירה עתידית: "חולם לקחת אליפות ולהניף צלחת מול הקהל המטורף שלנו שכל כך חסר לנו בימים האלה". אלברמן: "מוכיח בגרות ונמצא בגרף התקדמות יוצא מהכלל"

תקציר: ויאריאל - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

על רקע העניין הגדול שעורר בחודשים האחרונים מעבר לים, חתם היום (ראשון) ענאן חלאילי על חוזה חדש במכבי חיפה, עד 2027. "זו הגשמת חלום ילדות", אמר שחקן הכנף המוכשר, שהחזיק בחוזהו הקודם בסעיף שחרור של 1.5 מיליון יורו בקיץ 2024 - סעיף שגדל באופן משמעותי כעת. כמו כן, במכירה עתידית המשפחה תקבל אחוזים. "בתור מי שגר בשכונת קרית אליעזר, מרחק כמה דקות הליכה מהאצטדיון, אני אוהד שרוף של הקבוצה כל החיים ובשבילי זה הבית. חתמתי היום במועדון הכי גדול בארץ, אני חולם לקחת אליפות ולהניף צלחת מול הקהל המטורף שלנו שכל כך חסר לנו בימים האלה. יאללה מכבי, ירוק עולה", הוסיף חלאילי.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של ענאן חלאיילי. ענאן, שגדל בירוק, מוכיח בגרות ונמצא בגרף התקדמות יוצא מהכלל. אנו משוכנעים כי מחכים לענאן עוד רגעי תהילה אישיים וקבוצתיים רבים בקבוצה. מאחלים לענאן להמשיך בהתקדמות ולזכות עם הקבוצה לרגעי אושר והצלחה משותפים. בהצלחה ענאן!".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "‏אני מלא גאווה לראות את ההתקדמות של ענאן חלאילי ב-3.5 השנים האחרונות, משחקן נערים במכבי חיפה ועד לקבוצה הבוגרת. ענאן ‏מהווה דוגמא טובה לשחקן שגדל והתפתח במחלקת הנוער שלנו והפך לשחקן בוגרים ושחקן נבחרת ישראל. החתימה על הסכם ארוך טווח מהווה הצהרה מאוד ברורה על האמון בענאן ועל כוונת המועדון לשמור ולקדם את שחקני הבית המוכשרים".

ענאן חלאילי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. חלאילי עם שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה
ענאן חלאילי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה מאושרת/אתר רשמי, מכבי חיפה

חלאילי (19), שגדל במחלקת הנוער של המועדון, פרץ בקיץ האחרון במסגרת המונדיאליטו ואליפות אירופה לנבחרות צעירות. היכולת הנפלאה סידרה לו מקום גם ברוטציה של הקבוצה הבוגרת של מסאי דגו, כמו גם הופעת בכורה בנבחרת ישראל הבוגרת, ב-1:1 מול שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully