וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לקראת מכבי חיפה: "נצטרך להביא יכולת הרבה יותר טובה"

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 11:54

מאמן בית"ר ירושלים מתכונן למפגש מול האלופה על רקע העומס: "יש שחקנים שלא יוכלו לסחוב שלושה משחקים בשמונה ימים". דהן: "מקווה שמהדרבי נצא לדרך חדשה" (ראשון, 20:30)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

אחרי הניצחון המתוק בדרבי, בית"ר ירושלים ממשיכה להתמודד עם העומס והלו"ז הצפוף, ומתכוננת למשחק החוץ מול מכבי חיפה ביום ראשון (20:30). לקראת המשחק התייחס מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס למשחק ואמר: אנחנו מנתחים את המשחק ונעשה כמה שינויים, זה יהיה משחק שלישי בשמונה ימים וצריך לזכור שלא עשינו משחקי אימון. לשחקנים חסר דקות כדי לחזור לכושר, ויש שחקנים שלא יוכלו לסחוב שלושה משחקים ברציפות. נצטרך להביא יכולת הרבה יותר טובה כדי לחזור מחיפה עם נקודות. שחקנים שירוצו ויעבדו ישחקו".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
משחק חוץ קשה, בלשון המעטה. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

הבלם אורי דהן הוסיף: "היה ניצחון חשוב בדרבי ושמרנו גם על שער נקי. במחצית הראשונה נראה שהגיעו בקלות למצבים מולנו והיינו חשופים, אבל במשחקים כאלה צריך לדעת גם לקחת את הנקודות. רצינו לשמח את החיילים האוהדים והמשפחות ושמח שעשינו את זה. מקווה שמפה נצא לדרך חדשה".

על ההשתלבות בבית"ר: "באמת שכיף לי פה, נותנים לי את האמון שרציתי ואני מביא את זה למגרש. יש מה לשפר ואני מקווה שנעשה את זה ביחד". דהן התייחס גם לטקס לפני הדרבי ולפעילות של השחקנים כלפי הקהילה בתקופה הקשה זאת והוסיף: "זה צמרמורת מה שכולנו חווים. משתדלים לבקר ולתרום כמה שיותר, ללכת לנחם ולחזק. מקווה שהצלחנו להעלות חיוך לאנשים בבית אחרי הדרבי".

לקראת ביום ראשון אמר: "מבחינתי המשחק מול מכבי חיפה הוא משחק ליגה לכל דבר, וכמובן שאני רוצה לנצח. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. הקהל שלנו יחסר. עצוב לשחק בלי קהל, לא משנה מאיזה צד הקהל. נתמקד בעבודה שלנו על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully