וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברת שיאים: הבת של ברוק לסנר הופכת לספורטאית "אגדית"

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 15:01

מיה לסנר, בתו של המתאבק המפורסם, שברה שיא אוניברסיטה בהדיפת כדור ברזל. האתלטית החסונה, שנחשבת לבעלת כישרון גדול, טוענת שהוא היווה עבורה "השראה"

מיה לסנר, בתו של אגדת ה-WWE וה-UFC ברוק לסנר, התחילה בצורה מרשימה את העונה בנבחרת האתלטיקה שלה באוניברסיטת קולורדו סטייט. מיה שברה את שיא האוניברסיטה בהדיפת כדור ברזל בתחרות לאומית, שבה סיימה ראשונה עם הדיפה למרחק של 18.50 מטר בסוף השבוע האחרון.

היא כרגע נחשבת לאחת האתלטיות הטובות במדינה לגילה, והמומחים צופים לה עתיד ורוד. היא זכתה גם בתואר ספורטאית השבוע, כונתה בתקשורת "אגדה" והתגאתה ב"שיא בית ספר חדש!!", כפי שכתבה בפוסט באינסטגרם, שהציג סרטון של הופעתה שוברת השיאים.

מיה לסנר, בתו של ברוק לסנר. אינסטגרם, צילום מסך
די ברור מאיפה קיבלה את הידיים החסונות. מיה לסנר/צילום מסך, אינסטגרם

מיה עברה למדינת קולורדו לאחר שבילתה את השנה הראשונה והשנייה באוניברסיטת אריזונה סטייט, שם התחרתה בהדיפת כדור ברזל בנבחרת המקומית. בתום העונה שעברה היא הייתה במקום ה-17 בארה"ב לגילה, אבל הצהירה: "זו רק ההתחלה".

מיה, שלמדה משפט פלילי, אמרה בעבר שאביה היה ההשפעה הגדולה ביותר על הקריירה שלה. היא גם הביעה את רצונה להצטרף לצבא, וכינתה זאת "עבודת החלומות שלה".

ברוק לסנר נגד אנדרטייקר, WWE. GettyImages
חיית עבודה. לסנר/GettyImages

ברוק לסנר, כידוע, הוא אחד המתאבקים הידועים, המפורסמים והמצליחים של ה-WWE במשך שני עשורים, שם החזיק מספר רב של פעמים בתואר אלוף העולם. הוא האדם היחיד שזכה בכל האליפויות העיקריות במשקל כבד בהיאבקות מקצוענית ב-WWE, בזו של ארגון ההיאבקות היפני New Japan Pro-Wrestling, היה אלוף ה-UFC (אליפות הלחימה האולטימטיבית באומניות לחימה) ובתור סטודנט גם היה אלוף ה-NCAA בהיאבקות חופשית וכחובב ספורט אף ניסה להצטרף למינסוטה וייקינגס, קבוצת הפוטבול.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully