וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בהפועל פתח תקוה: ג'ימי אלכסיס הפצוע גמר את העונה

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 14:28

הקשר יצטרך לעבור ניתוח בברכו ולא יחזור בחצי השנה הקרובה: "שחקן חשוב מאוד עבורנו". במועדון מקווים לבשורות טובות מהצילום של ריקן

תקציר: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

קשרה של הפועל פתח תקווה ג'ימי אלכסיס גמר את העונה. אלכסיס עבר צילום ונמצאה חבלה חמורה בברכו, מה שיצריך ניתוח והיעדרות של לכל הפחות חצי שנה. בפתח תקוה התאכזבו מאוד לנוכח הבשורות שכן אלכסיס שגם כך נעדר תקופה ארוכה בשל ההרחקה אחרי העבירה של בירם כיאל. "הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו", אמר גורם בקבוצה, "מה גם שעכשיו צריך סגל עמוק כמה שיותר".

בנוסף לאלכסיס, בקבוצה מחכים לתוצאות הצילום שיערוך אבי ריקן והתקווה היא שלא מדובר גם פה בפציעה שתשבית את הקשר הוותיק לזמן ממושך. בקבוצה מבינים שרירן כנראה לא יוכל לשחק במשחקים הקרובים, אך מקווים שלא יהיה מדובר בקרע שישבית אותו לתקופה ארוכה מאוד. "ריקן סבל מהפציעה בתחילת העונה אז זה ייקח זמן", אמר המאמן עופר טסלפפה, "הוא שחקן מאוד חשוב ולצערי נצטרך להסתדר בלעדיו".

מי שכן יהיה בסגל במשחק הקרוב הוא אנדרה טיישיירה שחוזר לעניינים. הבלם הפורטוגלי אמנם לא התאמן תקופה ארוכה עם הקבוצה אך במועדון הבהירו שהם יהיו חייבים אותו כמה שיותר מהר, והוא יכלל בסגל כבר במחזור הבא.

ג'ימי אלכסיס שחקן הפועל פתח תקוה בחימום. דני מרון
בשורה מאכזבת. אלכסיס/דני מרון

מעבר לפציעות הייתה שביעות רצון בהפועל פתח תקווה אחרי ה-1:1 מול הפועל חיפה אמש (שלישי). בקבוצה רצו מאוד שלא להפסיד במשחק החוץ מול סגנית המוליכה ולהמשיך ביכולת הטובה שהם מציגים מאז החזרה מפגרת המלחמה הכפויה, וכך היה. רוי נאווי שהיה אחראי על הטעות שהובילה לשער של הפועל חיפה קיבל עידוד מחבריו במחצית והיה נחוש מאוד להחזיר לקבוצה, ובסוף אכן הצליח לכבוש את שער השיוויון וזכה למחמאות. "רוי בכושר מצוין", אמרו בקבוצה. "נכון שהוא עשה טעות, אבל הוא עושה עבודה נהדרת ולא סתם הוא זה שכבש את השיוויון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully