וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מחכה לבון בריגה, וחולמת על הכרטיס לטופ 16

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 9:43

הסגולים יוכלו להבטיח את המקום הראשון בבית ו' של ליגת האלופות, אם ינצחו (18:45) את האלופה המכהנת וריו בראוגן תפסיד לבורסאספור. בכורה אירופית להאנס ואנוויין, שהחליף את אמין נואה

סי ג'יי האריס, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
המקום הראשון מתקרב. האריס/אתר רשמי, fiba.com

הפועל חולון, כמו כל קבוצת ספורט ישראלית - ולמעשה, כמו כל ישראלי באשר הוא - עברה רכבת הרים בחודשיים האחרונים. אבל לפחות בכל הקשור לפן הספורטיבי היא שמרה על יציבות מרשימה, והערב (רביעי, 18:45) תתייצב למשחק ה"ביתי" מול טלקום בון בריגה בסיטואציה שמראש הייתה נשמעת חלומית: ניצחון יבטיח לסגולים את המקום הראשון בבית ו' ואת הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות, בתנאי שריו בראוגן תפסיד במקביל בבורסה.

בון, האלופה המכהנת של ה-BCL, מגיעה אחרי הפסד ביתי לבורסאספור. עבור חולון זה יהיה משחק ראשון בזירה האירופית ללא אמין נואה, שעזב את הקבוצה בעקבות המלחמה. הוא היה שווה 14 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק, ובקבוצה יקוו להמשיך ליהנות מיכולת חיובית של ג'סטין סמית' ויותם חנוכי, שקלעו 22 ו-14 בהתאמה בניצחון על הפועל עפולה בליגת העל, ולשלב בצורה טובה את האנס ואנוויין הבלגי.

"זה יהיה קרב על ראשות הבית, ונעבוד קשה מאוד כדי להשיג אותה", אמר מאמן חולון עמית שרף. "בון חיה על שטף התקפי נפלא, והמטרה הראשונה שלנו תהיה לעצור אותו. אנחנו כבר חודשיים בלי עוזר המאמן עידו לויט ומנהל המשק אושר מיכאלי, שמגויסים למילואים, והם חסרים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully